fredag 11 maj 2012

Tjejkväll i Göteborg!


Äntligen blir det tjejkväll här i Göteborg tillsammans med Bloggfamiljen. Den 24/5 går den av stapeln och jag längtar redan. Jag har anmält mig och jag hoppas att jag kommer att träffa många av er där. Jag har ju inte fått mitt behov av bloggträffar mättat (får man någonsin det?), jag kunde ju inte gå på galan i år så det här känns toppen! Här kan du läsa mer om eventet och om hur du anmäler dig!

Idag har är det fredag igen, måste jag ju tillägga eftersom jag hade fredag även igår. Hur bra som helst att ha den bästa dagen i veckan två gånger! Nu väntar jag hem familjen och så får vi se om det blir något mys även idag. Jag mår lite konstigt så vi får se. Men fredag är det ;)

Kramkalas

4 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Det hade varit så kul att komma till Gbg på lite tjejkväll, men tyvärr kan jag inte. Ska väl inte klaga då jag kommer att vara i USA, men ändå... ;-)
Hoppas att du har en skön fredag - igen!
Kram

Hem och Lycka sa...

Låter kul! Tack för gratulationen hos mig! Kram

Jessica sa...

Hej hej! Jag har anmält mig men har inte fått ngn bekräftelse, har du det?

Kram!

Ingela la la sa...

Nej, jag har inte fått någon bekräftelse än men det kommer nog :)
Kul att du hänger med Jessika!