torsdag 10 maj 2012

Fredagsmys i regnet

Jag och Gustav hämtade Elin tidigt idag och vi bestämde oss för att gå till macken och köpa lite popcorn. Vi ska nämligen ha fredagsmys redan idag. Jag kommer vara borta i helgen på galej och så är det ju ändå Let's dance ikväll. Lika bra att haka på fredagsfeelingen när den nu har infunnit sig.

Fördelen med regnet är ju att jag slipper gå ut och vattna gräsfröna. Det känns oxå helt ok att mysa ner sig i soffan med barnen och se filmen dom fick hyra. Fredagsmys it is!

Kramkalas

5 kommentarer:

Russin sa...

hej hej..
jo med lchf går det jättebra.. jag kör lite periodisk fasta nu med och har tappat 5,8 kilo på 4 veckor.. :) vore synd och gnälla då , haha. :) Men sedan har ju min motion hjälpt till med.. :)

kramisar

Therese sa...

Men så bra idé får också lust att fredagsmysa lite men med en ölkorv å en kall bärs till lets dance, men nä, får avstå då jag ska leva lite sundare en period... eller iaf tills karaktären sviker mig ;-P Njut av er myskväll <3

Therese sa...

Men så bra idé får också lust att fredagsmysa lite men med en ölkorv å en kall bärs till lets dance, men nä, får avstå då jag ska leva lite sundare en period... eller iaf tills karaktären sviker mig ;-P Njut av er myskväll <3

Linda sa...

Låter som ett bra val, är det let`s dance så är det ju fredagsmys som gäller:) Vi kikar inte på let`s dance alls men mös lite iaf:)
Kramar

♥ Sojka ♥ sa...

Jag får såna minnen tillbaka när det är sånt här väder och ändå inte kallt. Tänker på när man var på läger när man var lite. Myyyss..

Lycka till i tävlingen hos mig! :)

Kram!