onsdag 3 november 2010

Den har kommit tillbaka!

För ett tag sen så hade jag verkligen inte någon blogglust. Jag bloggade inte speciellt mycket heller, jättetrist men jag kunde liksom inte riktigt skriva om det som hände omkring mig och att sitta och skriva om något annat kändes liksom inte ärligt.

Jag vet inte om ni förstår vad jag menar men för mig var det bättre att inte skriva så mycket alls just då än att sitta och svamla om något som jag egentligen inte alls tänkte på..

Nu är den dock tillbaka, lusten!

Jag är såå glad för jag har verkligen saknat det här med att blogga, både att skriva och läsa andras bloggar. Det är roligare än det har varit på nästan ett år!
Många som läste min blogg förut gör det fortfarande och det är jag väldigt tacksam över. Ni är guld värda :)

Jag är tacksam för alla jag har lärt "känna" via bloggen, det är fantastiskt. Vissa har jag haft turen att träffa på riktigt och andra känns det som jag känner ändå fast vi aldrig har setts.
Såklart har vissa försvunnit oxå och några nya kommit till men det är väl så det är.. och ibland hittar man varann igen.

Jag vill egentligen bara säga tack och jag är tacksam att lusten åter är på sin plats :)

Kram Ingela <3


Follow Ingela la la

11 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra!!
Min lust finns där, men inte tiden tyvärr :-(
Men vi ses snart, det är ju bara några månader kvar ;-)
Kram
Katti

Wojtan sa...

Hej

Vad kul att du hittat lusten igen!
Vi får höras igen gällande vår bio. Jag har så svårt i denna period på året, men någon kväll ska vi nog hitta. Bara inte torsdagar!

Kram Åsa

Östblomman sa...

Härligt att du känner så! kom ihåg att det är ju du som inspirerat mig att börja blogga vännen! Kul att det ordnat sig med förskola! Kram

Tess sa...

Jag är jätteglad över att du fått tillbaka blogglusten!
Men så är det med bloggen, lusten kommer och går! Hoppas den stannar ett tag nu så jag får ta del av dig :)
Kramar

Malla sa...

OJ vad väldigt sugen jag blev på chokladbollar när jag såg din header :D

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hej igen ! Vi är rätt många vid det här laget som tröttnar till och från, det tar tid i anspråk att sitta fast vid datorn och läsa alla bloggar, göra en och annan kommentar,och jag själv kan ibland få till en liten historia, så det finns inget att skriva om i bloggen.Nu har jag skaffat mig en fotoblogg också.Och en där jag tänker skriva mina busiga barndomsminnen i.Det gäller bara att komma ihåg dem också.
Kram och välkommen åter.Mi

Popprinsessan sa...

Vad härligt att du hittat lusten igen! Jag tycker att det är så att när jag inte skrivit på några dagar så är det svårt att komma igång igen, tycker att allt känns oväsentligt att skriva om..

Det är iaf kul att se dig här igen och läsa om ert liv :-) Och vi ses också snart igen!
Kram!

Hemmalycka sa...

Skönt att den kommit tillbaka, just nu letar jag efter min lust men jag kanske hittar den så småningom.
Kram Åsa

Vicky sa...

Kul! Själv tar jag ett par veckors paus - men återkommer förhoppningsvis med samma lust som du :) Kram

Frida-FantastiskaMamman sa...

Men vad härligt...för mig går blogglusten i vågor...ibland tycker jag det är superroligt och ibland skittrist!!

Jag tittar in till dig oavsett om du uppdaterar eller inte ;)

Ses vi i maj??

Kramar<3

Jezza sa...

Åh det är så härligt att läsa ditt inlägg Ingela!
Min blogglust har ju oxå varit sådär den senaste tiden, så jag förstår precis vad du menar.
Det känns bättre för mig oxå nu,
och det är så skönt :-)
Flytten gjorde underverk *ler*

Och jag finns med dig alltid,
oavsett hur mycket/lite du skriver.

Stor kram!