torsdag 4 november 2010

Fläskläpp..

Gustav har fått fläskläpp, en rejäl en...

Jag hade gärna tagit ett kort men han var så ynklig så jag kunde liksom inte med riktigt. Vi satt och gosade i soffan istället ;)

Han hade tydligen ramlat på det lilla berget på dagis. Jag måste säga att jag är förvånad över att dom inte ringde när han hade slagit sig så.. brukar dom inte göra det?
Det gick ju bra och hon trodde att hans tänder satt fast men ändå.. fast å andra sidan vad skulle jag ha gjort?

Nu sover han sött i varje fall och det gör nog jag med snart. Jag har börjat kl 07.00 den här veckan för vi har lite arbetare på jobbet som behöver in men jag måste nog säga att det är lite för tidigt.

Dom få gångerna som jag måste ge mig ut lite tidigare än jag tycker är humant så tror jag alltid att jag är den enda människan på jorden som måste gå upp och gå ut så tidigt. Jag blir oxå alltid lika förvånad när det är en massa bilar på vägarna och folk vid busshållsplatserna.
Det är kanske inte såå synd om mig som jag vill med andra ord ;)

Jag säger god natt och kikar in till er imorgon men jag hoppas att ni haft en strålande dag!

Kram Ingela


Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Tess sa...

Nä men stackars lille Gustav! Jo, men nog tycker man att dom ska ringa så man åtminstone kan välja själv om man vill komma och hämta eller inte.
Sov så sött.
Kramar

Tant Janet sa...

Aj aj.
Kram och ha en bra helg!