måndag 13 maj 2013

Nu är jag klar!!

Idag hade jag min redovisning av mitt examensarbete!
Det var det sista jag gjorde i skolan. Jag har knappt någon rest att göra på mitt arbete heller. Nu kan jag verkligen bara njuta av att två års studier är klara :)

Om ca en vecka så har vi examenslunch och det känns toppen! Jag kan nog inte förklara hur glad jag faktiskt är över att vara färdig. Den sista tiden har varit påfrestande och att jag ändå fixade det här känns så skönt.

Firar gör jag med att jobba kväll ;)

Ha det gött!

Kramkalas

4 kommentarer:

JaanaM. sa...

Ett stort grattis till dig!!

Livet på Citronodlingen sa...

HUUUURRRRRAAAAAA!!!!
Grattis!
2 år redan.. känns som att det var typ i förrgår som du började prata om att börja plugga igen :)

Tina sa...

GRATTIS vännen! Vad duktig du är! KRAM

Angelica E sa...

Häääärligt Ingela!!!! Det var längesen jag var här inne och ännu längre sedan som jag bloggade men jag saknar det - massor!!! Alla roliga inlägg, trevliga bloggtjejer och alla tosiga påhitt som man råkar ut för :D

Hoppas att allt är underbart med dig och din familj, att operation var ett stort plus för dig och att du mår precis som en prinsessa, söta du!!!

Många kramar

Angelica E