söndag 12 maj 2013

Long time no see

167

Våren!

Jag får inte nog av alla dessa körsbärsträd, det här finns utanför Gustavs dagis och har både vita och rosa blommor.

 

Annars då?

Jag vet att jag har varit en främling länge nu men ni som känner mig vet ju hur jag fungerar.. När det inte är okej så har jag svårt att låtsas som ingenting. Det är liksom inte min grej. Hade jag fått som jag velat så hade jag delat med mig av i stort sett det mesta men nu är det ju inte alltid jag får som jag vill.

Självklart kommer även ni få veta vad sjutton som pågår men tills det att jag kan dela med mig av det så hoppas jag att ni har lite tålamod och så ska jag försöka blogga om ditten och datten trots att det är halvt kaos.

Till något roligare!

Imorgon.. smaka på ordet.. imorgon.. då är min sista dag i skolan! Jag ska opponera på ett examensarbete och så ska jag redovisa själv. Jiippiiii! Jag trodde aldrig att den här dagen skulle komma men nu är den här. Det spelar mig ingen som helst roll hur det går imorgon med redovisningen. Tanken på att det är det sista jag gör är så sjukt befriande. Vad är det värsta som kan hända liksom?

Ha det bäst fina läsare <3

Kramkalas

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Välkommen tillbaka. Du är saknad <3

Lycka till imorgon!

Nina - Glamourmamman sa...

Kramar <3

Jenny sa...

Kram och grattis =)