lördag 16 mars 2013

Ledig lördag och ärliga barn!



Dagen började lugnt för mig och barnen. De spelade och jag låg i soffan och tittade på när Johan tvättade fönster och satte upp nya gardiner.
Bra start på dagen om ni frågar mig!
Elins kommentar om de rena fönstren;
"Det ser konstigt ut"
"Vad menar du?"
"Ja, men vi har ju alltid smutsiga fönster!"
Ungar... Måste de vara så ärliga?!

Nu har jag i varje fall kommit upp ur soffan och fått på mig kläder :)
Idag blev det min nya tröja från
Me & I dom låg i goodiebagen från förra helgen. Perfekt! Tack så mycket. Eftersom jag envisas med att det är vår så piffade jag till mig lite med min gröna klocka från ColorURme.se.
Nu väntar affären och lördagsgodisshopping (långt ord)

Ha en fin dag!

Kramkalas

3 kommentarer:

LIFESTYLE by Sessan sa...

Glad Lördag till dig snygging. Den där tröjan har faktiskt jag också myst på. Är man ingen ängel får man klä sig som en :P

Kram Kram

Madelein - Mother of six sa...

Av den anledningen putsar jag inte fönster ;-)

Ingela la la sa...

Haha, Visst är det så Sessan! Lite änglavingar är aldrig fel ;)

Madelein.. börja inte med det heller!!