söndag 17 mars 2013

Härliga barn!

Idag har längtan efter sommaren varit stor. Barnen och jag har tittat på bilder och drömt oss bort. När det är så här kallt kan man ju nästan inte tro att vi badar om några månader!

På eftermiddagen var det dax för mig och Elin att vara lite på tu man hand. Det blev fika på stan och sedan bio. Hon ville så gärna se Oz så det gjorde vi. Det var åldersgräns 11 år men då var det tydligen helt ok att vara 7 år och gå med en förälder. Jag var lite tveksam först men det gick bra. Det svåraste var väl att de pratar engelska men hon verkade inte bry sig.

När vi kom hem så pratade vi om filmen och även då att det hade varit lite pussar och sånt i filmen... det är nämligen vääääldigt pinsamt just nu.
Elin frågar Gustav;
"Vet du vad hångla är?"
"Ja, det är när man jonglerar"

Jag kan konstatera att jag behöver inte oroa mig för sonen riktigt än ;)

Kramkalas

2 kommentarer:

JaanaM. sa...

Härligt! Vilken dag ni haft!!!

Jenny sa...

Så söt hon är! Mysigt att få egentid...vi längtar också till sommaren, men först Alcudia :)