tisdag 12 mars 2013

Kalasdag!

Trots att det är en vardag så har vi haft en riktig kalasdag!

Vi fick ju till och med till en hemmagjord tårta och farmor och farfar kom förbi och fikade.

Elin är riktigt nöjd med dagen så här långt. Det kan ju för sig ha att göra med att hon fick en iPad i present. Jag var lite kluven angående iPaden, jag tycker egentligen att det är för mycket pengar. Vi brukar inte köpa så dyra grejer till barnen men om jag lägger ihop summan på alla grejer de har som inte används så är jag säker på att det är betydligt mer! Jag hade liksom ingen lust att samla ännu mera saker på hög här hemma.
Hon blev riktigt förvånad och genuint glad och då är det ju roligt att ge bort något. Jag längtar tills hon somnar så jag får leka lite med den ;)

Ikväll ska jag se om jag får tid att öppna mina goodiebag-presenter från helgen. Jag älskar ju paket men jag har inte hunnit packa upp det än.

Kramkalas

4 kommentarer:

JaanaM. sa...

Härligt!!

Madelein - Mother of six sa...

Förstår att hon blev glad!
Min dotter fick en billig variant när hon fyllde år. Tyckte det var för dyrt med iPad. Förstår ditt tänk dock

Nina - Glamourmamman sa...

Grattis till henne!! Vilken fin present - fattar att hon blev glad :-)

Kram & tack för en härlig helg!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Vad härligt med en kalas-tisdag och jag kan tänka mig att presenten var poppis! :)

Har inte plockat upp mina goodiebags än, men den som väntar på något gott! :) Jätte kul att träffa dig med! Kram