fredag 13 februari 2009

Ny tävling!


Jag drar igång en ny tävling!

Det är ju ändå fredag, solen skiner och imorgon så är det ju Alla Hjärtans dag!
Det är Veronica som har den lilla eButiken Lica-Creative
som återigen sponsrar med ett armband.
Armbandet är 18 cm långt och har detaljer som går i grönt och silver!
Det här armbandet har Veronica gjort!

I hennes eButik finner du allt du behöver för att göra ett själv!
Titta gärna in till henne. Hon håller dessutom på att öppna en fysisk butik!

Den lilla eButiken med ett litet utbud pärlor och smyckestillbehör,
låga priser och STOR personlig service och naturligtvis bra kvalitet.


För att vara med och tävla gör du så här:


1. Om du har en blogg så lämnar du en kommentar under detta inlägg
samt länkar till tävlingen från din blogg. Använd bilden ovan.

2.Om du inte har en egen blogg så lämnar du en kommentar under detta inlägg ,
maila och tipsa 3 vänner om tävlingen. Glöm inte att lämna din mail i kommentaren!

Tävlingen pågår t.o.m 22 februari!
Kram

57 kommentarer:

Bloggullet sa...

Jag vill tävla, ska länka i bloggen.
Hälsningar
NMarklund@hotmail.com

Angelica sa...

Jag vill tävla så klart!

Jättegulligt armband, samma färg som mina ögon ;D

Massor med kram

AngelicaE

//Linda sa...

Vilket snyggt armband! Jag vill vara med.
Länkat: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/armband-222.html

Therese sa...

Vi har en paus i kalasandet (det är jobbigt att fylla år, så en sömnstud behövs...) och då passar jag på att titta runt i bloggvärlden. Veronicas vackra armband är jag definitivt med och tävlar om då armband är det mest Luransäkra smycket som finns. Örhängen - Aj, aj! Och halsband måste vara rejäla, anars rycker hon sönder dem med, dvs Aj, aj igen!

Jag har länkat i inlägget
http://lurans.blogg.se/2009/february/armband.html

Önskar så att blogg.se hade liknande funktion som blogger, vore så praktiskt att lägga tävlingarna i en egen kolumn.

Kram kram

Anonym sa...

jag vill vara med! har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/armband-1.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Anonym sa...

Snyggt! Klart jag är med! Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/armband-22-februari.html

Vero sa...

Ser jättebra ut, frågar någon så är det inte nickelfritt. Finns ingen garanti för det iallafall... Panduro kedja utan information om det...

Men allting ser bra ut och jag kallar smyckena för Lica~Creative och sen blir det butiken mer som är PysselGrottan. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det. Hihi...

Wirha sa...

Ja Jag är med och tävlar såklart - detta armband skulle verkligen pryda min handled fint i sommar!!!

länkat: http://wirha.blogspot.com/2009/02/armbandet.html

Hemmalycka sa...

Jättehärligt och somrigt armband.
jag är gärna med och länkar såklart.
Kram Åsa

HWITA DRÖMMAR sa...

Hej! ja ikväll blir det kalas hemma hos mamma & pappa! Alltid trevligt med kalas:) Önskar dig en jättetrevlig helg också! Självklart är jag gärna med och tävlar också, länkar från bloggen.

Kram M

ANNIKA sa...

är med och tävlar .mejlar vännerna och hoppas på turen...ha en trevlig alla hjärtans dag!
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vilket fantastiskt armband!!
Jag är helt klart med & tävlar & länkar till dig i min blogg.
linda_h78@hotmail.com

Kram

Marlene sa...

jag vill tävla, har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/02/13/tavlingen-pagar-tom-22-februari/

Anonym sa...

Jaha, vad kul att du kommer från Gävle!
Hur kommer det sig att du flyttade till Göteborg?
Kärleken;)?
Det var iaf den som tog mig t Sandviken, kommer från Roslagen från början.

Kram Kram

Jessica sa...

Ska bli spännande att se bilder på ditt nya (jätte)projekt. Det blir alltid mer jobb än man tänkt sig, lite domino-effekt med prylar som ska hit och dit, och sen det där jädra förrådet som alltid är knökfullt...
Vad gott med chokladbollar, det tror jag vi ska göra en dag!
Har lagt dig i min blogglista också, så jag håller koll :)
Ha det gott,
Kram
Jessica

Jessica sa...

Hej igen,
glömde säga att jag gärna är med i utlottningen, har länkat hos mig också!
Kram
Jessica

♥ cloudberrie ♥ sa...

vad gulligt armband! Det skulle Moa eller Alva gilla, så jag vill gärna vara med och tävla om det :) jag har lagt en bild och länkat till dig i min blogg.

Ha en riktigt fin alla hjärtans dag och krama om din söta familj!

KRAM från Eva

Anonym sa...

Oj det armbandet är grönt... Det hoppas jag ska hamna runt min handled... Ska försöka mig på att fixa bilden på min blogg...
Ha en toppen kväll! kram Anna

LillaLiten sa...

jag är gärna med!! Har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-22-feb.html
min mail:skutten@yahoo.com

veronica sa...

Självklart vill jag vara med...
Kul med en liten tävling...

Bloggullet sa...

Nu har jag lagt in länken i min blogg. Tack för besöket.
Kramar

Evas sida sa...

Hejsan! Självklart vill jag vara med o tävla och länkar naturligtvis/Eva

Sjabbig men chic sa...

Såklart vill jag vara med och tävla! Jag länkar.
Och du: jättefint hjärta har tjejen gjort!

Kram igen Lisa

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Är gärna med i din tävling!
Har bildlänkat i högerspalten på min blogg.

Häls. F

Nanna sa...

Jag vill vara med! Har ingen blogg så jag tipsar vänner via mail.
nannaeatlive.se

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna det fina armbandet.
http://ireeli.blogg.se/?tmp=14154451

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/armband-6.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Hej!
Klart jag vill vara med och tävla om ett sådant fint vårigt armband!
Länkar naturligtvis!

Må gott!

//Cissi

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har länkat i bloggen.

Anonym sa...

Hej Hej!
Vill hemskt gärna vara med och tävla om detta fina armband min länk är: http://gupps.bloggsida.se/?p=319&preview=true
min mail är: witch_charmed@yahoo.com ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag Mvh Jenny

Barbro sa...

Jag har ingen blogg men vill vinna saa jag sander till 3 vanner.
Barb Vigeant
keysbmv@yahoo.com

Anonym sa...

Min syster lankade till mej. Jag vill ocksa vinna.
Siw Soderman
siwsoderman@yahoo.se

Anonym sa...

Min mamma lankade till mej. Hoppas jag vinner i stallet.
Sofia Manning
Sofiavahamaki@hotmail.com

heavenandearth sa...

Åhh, så vackert!!
Älskar grönt!

Jag är med!!
Länkar!!

Kram! Iréne

Pockethexan sa...

Åh vad jag älskar smycken som någon har gjort själv (min "lilla-prinsessa" på 15 har tröttnat) så självklart är jag med igen i din tävling!!!

Kramis/sagt av Hexan själv

http://pockethexorna.blogspot.com/

Anonym sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med i tävlingen så jag har gjort ett inlägg med en länk från min blogg: http://anniealma.blogg.se/2009/february/snyggt-armband-tavling.html
Så nu är det bara att hålla tummarna då?

Anonym sa...

jag är med och har länkat

Mollymera sa...

Hejsan! Jag vill gärna var med. Kram Christina

Gullan sa...

Åh va vackert armband, det vill jag förstås vara med och tävla om och länkar i min blogg :)

MVH
/Miss B

Elina sa...

En vän tipsade mig om den här tävlingen - grönt är min absoluta favoritfärg! Jag vill gärna vara med i utlottningen och har länkat från min blogg.

Anonym sa...

jag är med :D

email: robin.bexx@hotmail.com

Jenny sa...

jag är med :)
http://zipzo.blogg.se/2009/february/entry-30308465.html#comment

Villa Carl Larsson sa...

Vilket fint armband. Det vill jag vara med och tävla om :) En länkning hos mig är redan klar.

Kram Josefin

Anonym sa...

Hej
Vill gärna vara med i tävlingen om det fina armbandet.

Ha en bra dag.
//Jennie

jennieekblom@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla :)

Här kommer länken till min sida och inlägget om tävlingen :)

http://arom.blogg.se/2009/february/tavling.html#comment

/Annette

Jessica och Johan sa...

Hej igen... Vilket ur fint armband. Länk och bild på min blogg. Jag hitta igår ett halsband i ungefär samma gröna fär, säkert 10 år gammalt. Skulle va fint ihop. va sugen på negerbollar jag blev av din bild... Kram

Tea Lady sa...

Jättesnyggt! Vilka fina saker du lottar ut hela tiden.

Jag länkar i min blogg där jag även har en tävling på G.

Lena

Sofie sa...

Jättesnyggt! Bildlänkar i högra kolumnen hos mig!

Anonym sa...

Hej!

Vilket urfint armband! Klart jag vill vara med och tävla.

Mysig blogg du har förresten. Är första gången jag är inne här. Välkommen in till mig!

Anonym sa...

Superfint armband, som jag skulle vilja ge till min lillasyster Yster. Länkar i höger sidospalt.

Anonym sa...

Och jag glömde att lämna min mail :-). Kommer här.

hannaleriksson@hotmail.com
www.hannalovis.blogg.se

Anonym sa...

Vill gärna vara med i tävlingen om det fina vårliga armbandet.
nina.c.hall@gmail.com

Sabina sa...

Ett så gulligt armband vill jag inte missa att vara med och tävla om!!
Har länkat till din blogg.
PS. Du har en fin blogg!
Kram S.

Kattis sa...

Tar en lott! =)
Länkar i min blogg!
Ursnyggt! Mina färger ;)
Kram Kattis

Anonym sa...

Jättefint armband som ajg vill vara med och tävla om!

länk:http://mumandme.blogg.se/2009/february/armband-avslutas-222.html

Birgittas sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och lägger en länk i min blogg och LOVAR att lära mig hur man fixar en länklista SNARAST! *S*

Mammyo sa...

jag chansar =))
så fina färger och sååå fint ..älskar grönt

och så fyller jag år idag =))) så jag hoppas jag får vara med =)) länkar fort fort =)) kram

http://mammyo.blogspot.com