tisdag 12 mars 2013

Hipp Hipp Hurra!

mallorca 046

Idag fyller min älskade Elin 7 år!

Självklart så har vi uppvaktat henne här på morgonen med paket och skönsång ♥

Tiden går verkligen fort. Hon börjar bli stor samtidigt som att hon är liten. Någonting säger mig att det inte alltid är så lätt att vara sju år. På Elins önskelista inför födelsedagen så fanns det både smink och gosedjur och det speglar verkligheten måste jag säga. Då menar jag inte att hon får sminka sig utan mer det att hon ibland vill vara så stor, som en liten tonåring, för att i nästa stund vilja ha en nalle bredvid sig när hon ska sova.

image3

Den här bilden är tagen morgonen efter att Elin föddes. Det är svårt att komma ihåg att hon varit så liten!

Stort grattis på födelsedagen älskade Elin!

Idag ska jag jobba undan så mycket jag bara kan så att jag kan umgås och mysa så mycket som möjligt med barnen ikväll. Tårta är beställd, hemmagjord tårta så jag ska väl försöka slänga ihop en sån.

Ha en fin dag!

Kramkalas

3 kommentarer:

Vero sa...

Ja, jag minns Adinas tid. Hon visste inte om hon ville vara stor eller liten och så var det i flera år och jag kan säga att hon än idag, som 17 åring, vill vara liten igen och bara få vara. Ja, så är det för egen del också. Tänk att få vara liten, krypa upp i famnen på mamma och hon stryker en över håret och försäkrar att allting ska bli bra.

Ha en fin dag!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Grattis Elin!!

Kramar

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Grattis Elin!!

Kramar