onsdag 13 mars 2013

God onsdag!

På språng igen! Idag när jag öppnade dörren var det ju vitt. Tänk att jag varje år tror att det ska vara vår alldeles för tidigt?! Att jag inte lär mig.


Idag är det långdag dag igen. Jobb mellan 8-20 vilket innebär att jag är borta 7-21.. Fast jag måste säga att det går över förväntan och snart är allt dubbeljobbande över. Det finns hopp med andra ord ;)

Jag önskar att jag kunde säga att allt var toppen men det är inte riktigt sanningen just nu. Jag har några nötter att knäcka, viktiga nötter. Jag har ingen aning om hur allt kommer att sluta i slutändan. Allt är inte så lätt och jag har ibland ingen aning om vad som är bäst eller mest rätt om man säger så.. Ja ja, den som lever får se.

Jag önskar er en fin dag!

Kramkalas

4 kommentarer:

Emelie sa...

<3<3<3 Håller tummarna för att du skaffar dig en ordentlig nötknäckare!
Kram

Popprinsessan sa...

Puh, tuff dag! Hoppas att det går lekande lätt och att du knäcker de där nötterna!

Jag tycker inte alls att det är kul att det kommer snö igen, vill gärna ha vår! Tur att jag fick en ny mössa i helgen i goddien ;-)

Kram min vän!

Vero sa...

En fin dag önskar jag dig också.

Kram

Östblomman sa...

Det var minus 17,5 grader här i morse... Vill nog ha vår nu :). Grattis till Elin! Kramar till dig!