måndag 18 mars 2013

Goodies, presenter och Boris brudar

 

Äntligen har jag fått packat upp mina goodiebags från helgen i Ullared tillsammans med Boris brudar!


good

En syn som inte är inte är allt för vanlig på parkeringen i Ullared.. Jag och Mira hade två kundvagnar fulla med påsar när vi gick FRÅN bilen. Det var första gången som jag var i Ullared där jag faktiskt hade mindre saker med mig i bilen på vägen hem! Vi hade goodiebags kvar från Fab Mamas Blogevent som naturligtvis skulle komma till glada ägare Ler

goodieullaInte nog med allt detta vi fick såklart en massa andra saker. Ibland vet jag inte hur jag ska kunna tacka alla på rätt sätt. Man blir liksom överväldigad!

Stort TACK till Brilliant Smile, Logoskal, Me&I, Röhnisch, DiGuLo, Dermoshop, ChillNorway, Tekompaniet, Lilly of Sweden, Dermarome, Fotoklok.se, G-punkten.se, Kicks, Pocketstället, ColoURme.se, Depend cosmetic, Bakis, Fenixsböcker, Bliss, NicasDesign, Flux, Zmaka, Libresse, Tena, Torky, Libero, Zuperztore, Snoozy, Baxi, Protectum, Hunny Bunny, Blöjbudet.se

Vissa saker har jag hunnit prova och använt och det får jag helt enkelt rapportera till er löpande. Jag kan säga att det är mycket BRA grejer.. inte bara en massa småsaker och provgrejer utan saker man faktiskt har nytta av! Så generösa sponsorer.. eller vad säger ni? En hel kartong med tandkräm från Brilliant Smile!! Min dröm är ju vita tänder.. nu ska jag väl lyckas Blinkar Ni missar väl inte att någon av ER kära läsare kan vara med och tävla om ett riktigt bra hemblekningskit från just Brilliant Smile? HÄR kan du gå in och vara med och tävla. På onsdag är sista dagen så än finns det tid!

borisbrudar

Över en vecka har gått sedan vi var i Ullared och jag saknar dessa tjejer! Jag hoppas att det inte dröjer alltför länge tills vi ses igen! Någon sa något om att åka och överraska Kungen när han ska till Ullared.. jag hänger med Skrattar 

Världens bästa gäng:

Irin, Glamourmamman Nina, Jenny, Tokmorsan Mira, Maria, Tina, Fnulan, Mrs Moet Åsa, Camilla, Popprinsessan, Meekatt & Glamourwannaben Hanna. Ja.. också Boris förstås!

Kram på er ♥

1 kommentar:

Helen sa...

Vilka trevliga goodiebag . Ser ut som en riktigt rolig helg .

Kram