måndag 18 mars 2013

FAB MAMAS- två har blivit tre!

2013-03-10 078

Planerna för nästa Fab Mamas Blogevent är i full gång!

En liten (stor) ändring inför året är att vi har förökat oss. Två har blivit tre!  (om vi nu inte räknar med alla Fab Mamas som finns där ute bland er, då är vi ju massor av Fab Mamas)

I år är det jag, Mira och Fnulan som kommer slå våra kloka huvuden ihop och få till Fab Mamas Blogevent. Det känns så bra!! De här två tjejerna har hjärtat på rätta stället och vill, precis som jag, ge er det bästa dygn vi kan. Det händer mycket nu.. hemsidan ska uppdateras lite, datum plats ska bestämmas och det finns många frågor men vi har redan nu även en hel del svar Ler 

Många frågar när det blir så att man hinner och planera och spara pengar och allt vad det är. Det förstår jag… det jag kan säga är att det blir till hösten. Alldeles snart kommer datum, priser och tider.

Jag hoppas att vi ses där!

För att inte missa något så kan ni (tills hemsidan är helt uppdaterad) följa oss på Facebook!

Love you girls ♥

Kramkalas

6 kommentarer:

Madelein - Mother of six sa...

Ja men hallå, Fnulan lurades genom att själv gissa i gissningsleken ju hahaha. Skitfnula ;)
Bästa valet!!

Maria sa...

Så roligt! Längtar redan till nästa event och hoppas jag kan gå då!

Popprinsessan sa...

Svårt att tänka sig att det kunde bli mer Fab, men det kommer det att bli med er tre bakom spakarna! Galet kul! Galet bra! Längtar galet mycket!!
Kram

Vero sa...

Åh ser jag verkligen fram emot. Jag kommer, jag kommer...

Helen.HUSnrNIO sa...

Härlig bild på er!

Jenny A sa...

Jättefina !