måndag 4 juni 2012

Inte skulle väl jag?


046

Den här snurran är beviset. Beviset för att jag ibland köper mig lite lugn och ro när vi är och handlar.

Ibland kostar det inte så många kronor och ibland kan det kosta några fler kronor Blinkar Däremot är jag noga med att om jag har sagt nej så står jag fast vid det men ibland säger jag faktiskt ja på en gång. Oftast de dagar då jag kan vara liiite tröttare än vanligt.

Det här med att köpa sig lite lugn tid det var en av många saker som jag innan jag fick egna barn sa att jag aldrig skulle göra. Tänk vad mycket grejer som man har fått “ätit upp” Jag vet många saker men jag är oxå ärlig med att säga att så tyckte jag innan jag fick barn och så här gör jag ibland. Jag har oxå full förståelse för dom som ännu inte har några barn och tycker att det är jättemärkligt att föräldrar gör si eller så. Vissa saker måste upplevas och var sak har sin tid.

Kramkalas

Follow Ingela la la

1 kommentar:

Carolina sa...

Sv: Maila gärna över, och gärna andra bilder som jag är med på. Kram