fredag 18 maj 2012

Omstart

Den tidiga morgonen, som för övrigt var en i en lång rad, tog ut sin rätt och till slut blev jag både trött och grinig Ledsen Elin frågade om hon skulle klia mig lite på ryggen så att tålamodet kom tillbaka.. Lilltjejen. Jag hatar när jag blir så trött så att det går ut över barnen. Så inte nog med att jag är trött och på dåligt humör, jag har nu även dåligt samvete. Vad hände med härliga fredag?

Som tur är så fattade maken rätt snabbt och erbjöd sig att åka och fixa och trixa med det som skulle ordnas idag. Han packade in barnen i bilen och åkte iväg. Tack!
Nu har jag fått sovit en stund till och jag startar om denna härliga fredag Blinkar

Jag ska nog gå ut på en långpromenad så får jag både lite frisk luft och motion. Det bästa av allt är att jag kan passa på att lyssna på lite go musik som får mig på bra humör!

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Ja, usch, det blir liksom ännu värre när barnen på ett snyggt sätt vill få mamma på bättre humör... Hoppas att ni har en bättre lördag,
kram!