fredag 18 maj 2012

Härliga fredag!

002
Jag får bjuda på min egen solstråle i brist på solens strålar. Jag önskar verkligen att våren kom igång ordentligt nu. Allt är ju i stort sett roligare att göra i sol än i regn.


Godmorgon,
Den här dagen har börjat liiite tidigare än jag önskat, men nu är vi (jag och barnen) vakna och det är full fart som vanligt.

 Dagen idag ska vi ägna åt lite fix och trix, presenter ska köpas och barnen behöver skor, skor och skor. Jag tycker att barnen behöver skor mest för jämnan måste jag erkänna.. Jag hoppas att jag lyckas hitta skor på skopunkten idag så att jag kan utnyttja tag 3 betala för 2. Eller tag 6 betala för 4 ;) Dom behöver ju såklart nya stövlar med.

Jag hoppas även på uppehåll idag, vi behöver nämligen sätta tillbaka brevlådan. Den står lite på sniskan lutad mod häcken just nu. Vet inte hur länge till brevbäraren går med på det. Än så länge har hen gett oss både morgontidning och post men nu är ju stenläggningen i stort sett klar så nu måste vi nog sätta den på plats igen.

Kramkalas

Inga kommentarer: