torsdag 5 januari 2012

Vi passar på att mysa lite

mellanmål

Idag har vi lyxat till mellanmålet med en smoothie. Dessutom så blir det ett bra mellanmål även för mig eftersom jag ska iväg och träna. Nu väntar jag bara in maken som är på ingående och sen sticker jag iväg.

 

Jag känner mig dagvill. Det är den här aftonen som ställer till det och inte att tala om den röda dagen imorgon.. Helt galet men skönt såklart LerDet är väl bara i mitt huvud det blir lite svårt att jag liksom ska få ihop allt och alla dagar. Tur det finns almanacka!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Angelica sa...

Åååh sötaste Ingela!!! Det verkar som om du bestämt, bestämt dig ordentligt! Jag är verkligen glad för din skull!!! Jag startar på måndag eftersom det är helg här nere, men jag har faktiskt hoppat på Lchftåget igen och det går jättebra. Lite sämre med träningen...

Och massor med grattis till Johans bok! Du måste verkligen vara stolt som en tupp (eller kanske höna, hahaha)! Det är stort att skriva en bok. Och grattis till din vinst att gå på bloggträff i Göteborg - du har världens tur med allt du lyckas vinna hela tiden :D Jag är superdålig på att vinna, men sen spelar jag inte och jag är aldrig med i några dragningar... ;D Men jag har vunnit högsta vinsten med min älskade familj!

Ännu en gång grattis till din fina award O C H tusen tack för att du skriver så fint om lilla (stora egentligen, hahaha) mig! Kommer du ner hit med mamma så lovar jag att du och din finfina familj blir bjuden på bbq med massor med skratt, god mat och dryck och en hel hög busiga barn!!!

Kraaaam Ingela, du är en härlig bloggtjej!!!!