fredag 6 januari 2012

Härliga dagar

gustav
Jag älskar när vi alla är lediga. Alla är friska och mår bra. Det blir nog inte så mycket bättre. Visst, man kan önska sig både det ena och det andra men såna här morgnar som vi har nu för tiden när vi är hemma är toppen. Det är sån enorm skillnad från ett år sedan. Barnen vaknade gärna mellan 05.00-06.00 och jag var alltid trött. Helst skulle vi vara ute och leka vid 09.00 annars vart det halvkaos hemma. Jag längtar inte tillbaka!Nu Vaknar barnen mellan 07.00-08-00 och vi går fortfarande i pyjamas. Vi har ätit en mysig frukost tillsammans och nu pysslar alla lite med vad dom själva vill. Ingen stress här inte. I love it!

Idag är vi bjuden på middag hos svärmor. Lyx. I övrigt så är dagen rätt så oplanerad. Vi har lite förslag på gång men har inte riktigt bestämt oss än. Vi får väl se vad vi hittar på Blinkar

Ha det bäst!

Kramkalas

2 kommentarer:

Vero sa...

Jag ÄLSKAR att vara ledig. Sena kvällar (2,30 inatt) och så vaknar man kl 6!!!! WTF?!?!

Jaja, jag har hunnit få en hel del gjort iallafall...

Linda aka Javamorsan sa...

Ja ledig dagar är underbara. Jag går hemma men är sällan "ledig". Men nu är maken hemma på långhelg och det är underbart!