måndag 23 februari 2009

5000! Det ska vi fira.



Jag har sett att besöksräknaren har passerat 5000!

Tänk vad roligt!

Jag är så glad att jag började blogga i oktober förra året. Det är jättekul tycker jag, samtidigt har jag lite svårt att förklara för dom som inte bloggar i min närhet vad det är som är så roligt!


Det är ju Ni med er feedback och kommentarer som gör det roligt!
Förutom att jag gillar att skriva, detta är skapande på mitt sätt =)


Nu ska ju detta firas med en liten utlottning till Er!

Det är 12 st mingelmärken!

Jag har två paket, 6 st i varje och min tanke var att det skulle vara två vinnare med 6 st vardera. När jag sen har tänkt (för det gör jag ibland) så har jag kommit fram till att är man bara 6 st så får man hålla reda på sitt glas! Är man däremot fler kan det böra krångla till sig =)

en vinnare får 12 st mingelmärken att fästa på glasen!


Alla kan vara med, både nya och gamla läsare!

För att vara med:

Lämna en kommentar nedan!
Vill du ha två lotter så länkar du i din blogg, låna gärna någon av bilderna! Glöm inte att berätta i kommentaren om du länkar. Har du ingen blogg lämna din mailadress!

Tävlingen pågår till 1 mars kl 17.00

Kram och Tack!

45 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till bloggens fina reultat.
Ja vad är det som är så kul och har sån dagningskrft med bloggndet??
Svår att förklara för de ovetande.
Kram kram

Anonym sa...

Wow, vännen! Det var inte dåligt! Måste verkligen säga gratulerar till det fina resultatet! Sen den otroligt trevliga dragningskraften du har beror nog på den trevliga person som ligger bakom den! Önskar dig en toppen måndag och hoppas därmed att vinna ett mingelpaket! Kram Anna

Therese sa...

Grattis till alla besökare Ingela - och som du skriver, det är svårt att förklara tjusningen med bloggandet för dem som inte bloggar själva. Det är som Stenmark en gång sa " de gå in´t förklar för de som in´t förstå!" :-)

Hoppas du får en bra start på denna nya veckan!

Stor kram till dig och dina söta barn!

Anonym sa...

Hej mitt älskade hjärta! Grattis till de 5000-besökarna. Hoppas du får en riktigt fin dag, när jag kommerhem skall jag ta hand om dig och vete tusan om inte till och med fotkrämen kommer fram!
Många pussar och kramar från P-po

Angelica sa...

Hipp, hipp hurra!!! Roligt, roligt!

Så klart vill jag vara med och jag länkar alltid ;D

Massor med pussar

AngelicaE

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej Ingela!
Jag är en besökare som brukar snubbla in på din blogg utan att lämna några som helst spår efter mig, fräckt va? :)
Du har en jättfin blogg tycker jag, bara så att du vet.
Länkar mer än gärna och tittar självklart tillbaka. Ha det gott. Kram

Livingroom sa...

Oh vad fint mingelpaket. Sådana har jag faktiskt inte...fast skåpen är fyllda med allt möjligt trams. Din blogg är såå trevlig att läsa. Kikar in till dej nästan alla dagar. Deltar såklart och länkar
Ha det så bra
-Lotta

Tea Lady sa...

Oj, vad generöst! Och grattis till så många besökare.

Jag vill såklart vara med och länkar i min blogg.

Kram,
Lena

Anonym sa...

vad kul! jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/mingelmarken.html

Unknown sa...

Jag är med! :D

och bloggat !

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med på utlottningen.
Ha en super dag!
Nina C.

Mammyo sa...

wow vilka fina mingelmärkare =))

klart jag vill vara med =) och länkar så gärna så

http://mammyo.blogspot.com

jag vill gärna vinna =)) hoppas på vinst då jag även fyller år idag ..så lite tur borde man ha hihihh

kram

Jessica sa...

Hej,
är självklart med och deltar. Har länkat hos mig också!
Kram
Jessica

Anonym sa...

Hej!
Många besökare blir det! Har hamnat här någon gång innan och eftersom jag älskar tävlingar bara måste jag vara med.
Har inga mingelmärken innan så jag vinner gärna dem. Då ska jag fira med fet, då menar jag nåt annat än familjefester som är det vanligaste nu för tiden.
jag länkar förståss också.

Hoppas du får en bra vecka

Anonym sa...

Så fräcka mingelpaket. Aldrig sett förr. Givetvis vill jag tävla om dessa. Har länkar till vänster i min blogg.
Kram Tess

Anonym sa...

Jag är med :D

segsliten sa...

Grattis! Kul att du har så många läsare. Självklart vill jag vara med, och självklart lägger jag dig i min sidmeny med länk och allt...så två lotter blev det.
Kram ☺

Anonym sa...

Ännu en trevlig tävling. Jag vill vara med som vanligt och har som vanligt länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/mingelmarken-1-mars.html

Addis och Leif sa...

Kul med så många besökare! Jag är gärna med och tävlar och har länkat från högerspalten på vår blogg Renen 15!

Mvh
/Addis

Sara Mårtensson sa...

Grattis till 5000 besökare!! :-D
Är gärna med i tävlingen och länkar på min blogg!
Kram Sara

Anonym sa...

jag är absolut med :)

//Linda sa...

Jag vill vara med =)
Självklart kommer även en länk: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/mingelmarken-13.html

Anneli sa...

Hejsan!
Är ny hos dig här - fin blogg du har - Är jättegärna med och tävlar...Har en bildlänk hos mig
Kram/Annelie

Anonym sa...

Gratulerer med de første 5000.
Skriver meg på listen.
Marit s

Marie sa...

GRATTIS till alla besökare, vill gärna vara med i din utlottning. Länkar med bild från min blogg, kram Marie

Moonrose/ Vonneli sa...

Hittade hit idag och ser att tävling pågår, vill absolut vara med och tävla om detta fantastiska mingelpaket. Länkar till din sida som jag gärna återkommer till.
Ha det gott! och GRATTIS till de 5000 besökarna.
Yvonne

Anonym sa...

Jag är med och tävlar. Hade aldrig hört talas om mingelhängen, kul idé.

Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/mingelmarken.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag vill JÄTTEGÄRNA vara med i denna härliga tävling..

Hoppas på det bästa nu!

Kram

madeleinecarlsson@live.se

ANNIKA sa...

jag vill också va med...
grattis till alla besök!
gustafsson.57@hotmail.com

Mia sa...

Grattis till 5000 besökare! Jag är gärna med och tävlar om mingelhängena. Länkar förstås till dig också.

Kram Mia

Anonym sa...

Eftersom jag ska ha tjejmiddag i april vore det ju inte helt fel med fina nya sådana..=)

Anonym sa...

Åh, PRECIS vad jag har letat efter! :)

mariette_85@hotmail.com

Anonym sa...

jag är med :D jag har länkat i min tävlingsblogg! :)

http://compete.blogg.se/2009/february/mingelmarken.html

kram! Skit bra tävling verkligen :D
email: robin.bexx@hotmail.com

Anonym sa...

jag är med och har länkat

Anonym sa...

grattis =)

jag är gärna med och tävlar =)

Kram

Bloggullet sa...

Låten Ingela med Robert Broberg är roligt, jag hade skivan en gång. Jag vill vara med och tävla, länkar i bloggen.
Kramar

LillaLiten sa...

Stort grattis!! :-) Jag vill gärna vara med i din utlottning om det fina mingelmärkena!! Har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-1-mars_3159.html

// Laura

Vero sa...

Härligt med så många besökare. Jag är gärna med och tävlar om dessa.

Ha det gott!

Stora kramen!

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! :)
Grattis till dina över 5000 besökare :)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Maria Berg sa...

Den vill jag gärna vinna!
Mina första halsband gjorde jag med mingelsmycke längst som hänge!
Skulle var spännande att göra med dessa också - vinner jag ett så lovar jag att skicka ett halsband med en till dig.

Oj det lät som en muta - förlåt, det kom bara spontant.
/MB

Maria Berg sa...

Vill du tävla hos mig?

http://alltkangronska.blogspot.com/2009/02/tavling-vinn-en-forstoring.html

MB

Anonym sa...

Eftersom vi har en traditionell kräftskiva varje sommar så vore dessa verkligen bra att ha! För efter nån timme har glasen börja byta ägare och ens fulla vnglas kan plötsligt vara tomt.

Har även länkat i bloggen: http://niini.blogg.se/2009/february/mingelmarken.html

Elina sa...

Jag och min sambo ska ha inflyttningsfest då det faktiskt ska komma runt 12 personer, hade varit helt perfekt att ha såna då!
Har länkat såklart... vill ju hemskt gärna vinna.
Har länkat här:
http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/february/mingelmarken.html

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar =)