tisdag 20 januari 2009

Tävling! Vinn en tvål från Björk & Berries!


Nu drar vi igång nästa tävling!
Denna gången lottar jag ut en smultrontvål från Björk & Berries.
Jag vill passa på att tacka Annika på Björk & Berries för den fina vinsten!
Det ligger mig varmt om hjärtat då jag är från trakterna!

En underbar, extra stor tvål för hela kroppen gjord av helt naturliga ingredienser och 100% naturlig parfym. Doften av svensk sommar kommer garanterat få dig att må bra under resten av dagen . Smultron är hälsosamma, innehåller rikligt med C-vitamin och antioxidanter. Det sägs att självaste Linné regelbundet använde smultron i kurerande syfte. Tvålen levereras i en nostalgisk och vacker presentförpackning.

Information från Björk & Berries hemsida


Jag har en själv som jag knappt vågar använda för jag vill inte att den ska ta slut... Fast numer så finns Björk & berries produkter att köpa på bl.a alla Åhléns varuhus så nu behöver jag inte vara lika rädd om den ;-) Jag önskar att det kunde dofta genom datorn, den är underbar!


Vill Du vara med och tävla? Gör så här:

1. Om du har en blogg så lämnar du en kommentar under detta inlägg samt länkar till tävlingen från din blogg. Använd bilden ovan.

2.Om du inte har en egen blogg så lämnar du en kommentar under detta inlägg , maila och tipsa 3 vänner om tävlingen. Glöm inte att lämna din mail i kommentaren!


Tävlingen pågår till den 10 februari och avgörs genom lottning!


Lycka till!

95 kommentarer:

Livingroom sa...

Oj vilken underbar tvål. Förstår att du inte nämns använda den. Är gärna med i utlottningen.
Länkar givetvis. Ha en bra fortsättning på denna dag,
Lotta

Villa Carl Larsson sa...

Åh Hej Ingela! Hoppas du har det bra. Läste om amningen i tidigare inlägg. Så lustigt.. vi som pratade om det idag i skolan. Hur viktigt jag och endel andra tycker att det är med just amningen. Jag har inga egna barn så det kan ju vara lätt att ha åsikter innan man vet men min önskan är då att jag ska kunna amma mina ev. kommande barn :) Jag har lite svårt att fårstå om man absolut inte ens vill utan att ha provat men alla människor är olika.

Jag vill jättegärna vara med i denna tävling också och länkar från min blogg så andra också hittar hit. Nu hoppas jag på det bästa och även i morgon gällande halsbandet :)

Kram Josefin

Mamma Linda sa...

Hej Ingela. Jag kan nästan känna vad den doftar underbart :-) mmmmm.
Länkar till dig.

Visst är det lite jobbigt när man slutar med amningen, med Emma var det bara skönt att sluta men den här gången kändes det jobbigare. Vet inte om det var sista gången, vi har inte sagt att det är definitift slut med barn här. Man vet ju aldrig, kanske lika bra att inte veta, tycker jag i alla fall.
Ja, det känns lite både och inför att börja jobba igen.
Kram Linda

Anonym sa...

jag är sjvälklart med :) och här är länken :

http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/january/vinn-en-tval-fran-bjornberries.html

ha det kanon bra

Mjuka sa...

Vill så klart vara med!!!
Länkar
kram Malin

Widénskan sa...

Hallå!
självklart vill jag vara med!
Kramar
Christine

Viveka i Bläckhornet sa...

Smultron...mmmm!Jag tror doften känns genom datorn...
Det får mig att längta till sommaren.En sån tvål vill man ju gärna vara med och tävla om. Vilken lyx!
Självklart länkar jag.

Kram Viveka

Angelica sa...

Hej!
Här kommer en gullig utmärkelse till en gullig tjej!

Massor med kram

AngelicaE

Anonym sa...

Härligt! Klart jag vill vara med i den här utlottningen också!

Har länkat dig här:

http://evamar.blogg.se/2009/january/smultrontval-10-februari.html

Angelica sa...

Och så klart vill jag vara med...

Supertack för dina gulliga kommentarer, alltid så söta!
Glöm nu inte att kolla min blogg bara!!!

Kram

AngelicaE

Tea Lady sa...

Hej Ingela!
Åh, en tävling till. Smultrontvål, mmmm... vill ha!

Jag länkar!!

Lena

ANNIKA sa...

HÄRLIGT MED VÄLDOFT, ÄR MED OCH HOPPAS VINNA.tipsar vännerna..
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Tittar in på din fina blogg. Jag är precis som du en tvåbarnsmamma på 34 år, boende utanför Göteborg.

Åsa

Hem och Lycka sa...

Klart jag är med och länkar!

kram

Pyssel och Trams sa...

Jag vill självklart vara med och tävla!!
Länkar i högerspalten på min blogg!
Mvh Anna

Mamma C sa...

Hej hittade hit från en annan blogg. Tvålen såg myckt skön och härlig ut. Så jag vill vara med och tävla. Jag länkar på min sida till denna tävling.
Kram Mamma C

Sjabbig men chic sa...

Såklart att jag vill vara med Ingela! Jag länkar i någon kolumn hos mig!!

Kramkram Lisa

Vero sa...

Jag är med och länkar i mina bloggar. =)

Vi hörs imorgon!

Ullis/Leva på landet sa...

Vill ju gärna vara med i utlottningen. Håller med dig om att sluta amma. Det är ju både vemodigt och skönt på en och samma gång.

Hoppas att du har det bra!
Kram Ullis

Sofie sa...

Jag är också från Björk&Berries-trakterna och älskar deras produkter. Vill självklart vara med och tävla.
Länkar i högerkolumnen i min blogg.

//Sofie

Anonym sa...

Självklart vill även jag vara med och tävla. Håller nu både tumar & tår för tur

Jazzo50@hotmail.com

Prinsessan och jag sa...

Vi vill vara med och tävla. Vi har naturligtvis länkat! Tvålen ser god ut, men är förståsss inte ätbar. Den luktar säkert gott...

Fröken Eko sa...

Vad synd att jag inte vann den förar tävlingen :( Men fick ju ny vinstchans direkt, jättekul!
Vill självklart vara med i utlottningen :)

Har bildlänkat till din blogg från min egen.

Det är så kul med tävlingar när man får så mycket "gratis"-bilder att pynta bloggen med ;)

Sofie sa...

Deltar gärna i utlottningen, den ser så "god" ut tvålen! Länkar självklart!

Veronica sa...

Självklart är jag med och tävlar om tvålen.
Är riktigt nyfiken på att känna hur den doftar :)
Lägger upp en länk på min blogg!

Ha det så bra idag! Kram

Mamma-Mu sa...

Självklart är jag med å tävlar, länkar till bloggen!

Å duu jag rensade i mitt "förråd/skafferi" igår...
Hmmm... Vad ska man med 5 kartonger florsocker till å 3 flaskor sirap???
Svara på den du... *ler*

Ha en bra dag!
Kram Mimmi

Mammansblogg sa...

Jag vill oxå vinna!!! Länk å bild e infogad!!
mVH LINDA

Anonym sa...

Jag är med och tävlar

Marie//Tekla Maräng sa...

Visst vill jag vara med och tävla om denna underbara tvål som doftar fantastikst gott. Länkar.
Kram Marie:)

Therese sa...

Självklart är även jag med och tävlar, tänk att få tvätta händerna i smultrontvål... liksom en tjuvstart eller försmak på somamren!

Har länkat:http://lurans.blogg.se/2009/january/smultrontval.html

Hälsar
Therese & Luran
http://lurans.blogg.se
bjarstig@live.se

segsliten sa...

Jag vill jättegärna vara med och vinna din fina tvål!

paula sa...

smultrontvål..? vad kul den vill jag vinna såklart
ha det bra
länkar...........

Mollymera sa...

Åhh den måste dofta uuunderbart, vill gärna känna doften här hemma.
Kram Christina

Anonym sa...

Jag vill jättegärna testa smultrontvålen. Låter nästan så gott att man vill äta upp den ;)
Länkar i min blogg också

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg


http://molnboanna.blogg.se/2009/january/tval.html

info@annakarlsson.se

Nanna sa...

Jag vill vara med och tävla, har ingen blogg så jag tipsar vänner via mail!

Malin E sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om den fina tvälen.Har länkat i min blogg till tävlingen.
Kram Malin

Elina sa...

Vad roligt! Jag tar en lott och håller tummarna. Har naturligtvis länkat till dig från min blogg.

Anonym sa...

Jag är med och tävlar :-) Har även länkat till din tävling.

Många kramar!

Lotta sa...

Hej
vill gärna var med i tävlingen :)
Vad bra att du skriver vart jag kan hitta denna fina tvål.
Länkar.
Kram Lotta

Hemmalycka sa...

Vilken härlig tvål. Jag vill gärna vara med och länkar såklart.
Kram Åsa

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar! Har ingen blogg, så för ordet vidare via mail.

abackman66 at hotmail punkt com

Anonym sa...

Perfekt tillfälle, jag har just fått upp ögonen för Björk & Berries, men har inte hunnit testa deras produkter.. Jag är med=)

Ra

http://greyeggs.bloggagratis.se/2009/01/22/1310662-vinn-en-smultron-tval-fran-bjork-berries/

Unknown sa...

Klart att jag vill ta en lott och givetvis så länkar jag på
http://www.lottaslillakrypin.com/
Kram Lotta

Anonym sa...

Den tvålen skulle jag gärna vilja vinna. Jag länkar. Nu ska jag titta runt lite mer i din blogg.
Kram A-S

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna lite väldoft, kan behövas : )

Anonym sa...

Jaaa... de tvålarna har jag varit nyfiken på ett tag, jag är gärna med i lottningen.

Jag har skrivit ett inläg i min blogg, använt din bild och länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/january/tavla-om-smultrontval.html

Jag passar på att önska dej en fortsatt trevlig vecka.

Anonym sa...

Hej jag vill verkligen var med i din tävling och länkar tillbaka till dig! Jag älskar goda tvålar...mums
Ha en härlig dag. (vilken fin blogg du har)

Anonym sa...

Vilken underbar tvål - den skulle helt klart göra vårt pyttelilla badrum till en mysigare plats att vara på! ;)
Jag vill alltså vara med och tävla - och har länkat i min blogg såklart! :)

Anonym sa...

jag är med :D
http://zipzo.blogg.se/2009/january/entry-28061457.html#comment

VIT och PASTELL sa...

Hej hej!

Jag vill gärna vara men och tävla om en smultrontvål. Jag länkar i högerspalten hos mig!

Kram Maria

Cajsas Faster sa...

Hänger på jag oxå//Mary
bergadrottningen@hotmail.com

Anonym sa...

ABsolut jag e med, blev nyfiken på den där :) Har länkat också :)

Anonym sa...

Hej. Det lät ju som en spännande tvål! Jag är gärna med coh tävlar. Länkar: http://blacklion.blogg.se/2009/january/smultrontval.html.
Ha det great!

Annika kort & gott sa...

Jag vill vara med och ha chansen att vinna. Jag har länkat i min blogg.

Märta sa...

Tänk att få vinna en härlig tvål! Har tipsat mina vänner.
angsgard1@telia.com

Mia sa...

Åh, jag känner nästan doften ända hit. Är gärna med och tävlar, länkar såklart också i min blogg.

Kram Mia

Evas sida sa...

Hej, självklart är jag med o tävlar. Länkar från min blogg.

Sara Mårtensson sa...

Hej Ingela!

Vad mysigt med en tvål som doftar underbart! Jag är gärna med i tävlingen och länkar på min blogg!

Kram Sara

Daniela sa...

Självklar vill jag vara med och tävla! länkar gör jag också :)

Anonym sa...

hejhej! jag vill gärna vara med i tävlingen. har luktat lite på denna i affär men när jag hade bestämt mig för att köpa den så var den slut!
min mail: fakesound_@hotmail.com

//Linda sa...

jag vill också vara med och tävla, och länkar: http://linblogg.blogspot.com/2009/01/smultrontvl.html

Anonym sa...

Hallon, my favourite. Tipsar 3 vänner om din blogg och tävling!
vicki_holm@yahoo.com

VI PÅ ÅSEN sa...

Oj vad spännande, hoppas att jag vinner ;-)
Länkar hit!

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar!

Hälsn. Maria

mariajohansson78@hotmail.com

Jessica sa...

Är gärna med och tävlar om den underbara tvålen. =)

Länkar från min blogg med bilden!

Må gott!
Kram
Jessica

Anonym sa...

jag vill vara med den ser helt underbar ut! å självklart har jag länkat!

http://lindahallstensson.blogg.se/2009/january/vinn-smultrontval.html#comment

Jessica sa...

Vill självklart vara med i den fina utlottningen!
Har länkat på min sida!
kram
Jessica

Anonym sa...

jag är med :D tipsar mina kompisar via mail :)

robin.bexx@hotmail.com

alidas sommaräng sa...

Oj vilken underbar tvål vill verkligen vara med på utlottning! Länkar på min sida också! Ha det gott Kramar Laila

Golden&Vitt sa...

Vilken härlig tvål, såklart jag oxå vill vara med och tävla:)
Länkar hos mig.
Lycka till alla .Kram annika

En dag med Noah sa...

Hej! Är gärna med och tävlar om den underbara smultrontvålen. länkar till dig. Ha en bra dag /sofia

Jessica och Johan sa...

mmm, vilken underbar tvål. Länk och bild på min blogg.
Kram

Elina sa...

Önskar det blir jag som kommer få underbart god doftande post från dig :)
Jag har länkat på min tävlingsblogg:

http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/january/smultrontval.html

Anonym sa...

Vill jättegärna vara med i din tävling. Jag är en STOR tvålälskare.Har länkat till tävlingen i min blogg.

Anonym sa...

Jag är jätte gäan med och tävlar. Skulle vara perfekt till alla hjärtans dag!! Hoppas på tur nu. Kramar

Har även länkat: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2009/february/smultron-tval.html

maxell sa...

Mums för doften av sommar. Jag är gärna med i utlottningen och länkar från min blogg.

Sara sa...

Oj vad spännande. Klart jag vill tävla. Länkar från min blogg!

Bralliz sa...

Hej Hej! Jag är gärna med i utlottningen... Kraaam Alice

Rhodin sa...

Tvål-oholicen anmäler sig till tävlingen! Har länkat på min sida med. Ha en underbar vecka. Mvh Terese

Olivia sa...

Hej Ingela!
Åh jag bara ÄLSKAR tvålar och smultron ;P Bra blandning! Jag vill gärna vara med och tävla. Tänk vad kul det skulle vara om jag vann min första tävling här hos dig. Självklart att jag länkar från min blogg.
Ha en bra dag // O L I V I A

Snuttan sa...

Oj den tvålen vore roligt att få testa. Länkar dig på min sida/Kramisar

Anonym sa...

Oj den vill jag gärna vinna. :) Länkar till min sida. Kram !

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna den här super fina tvålen!

Wirha sa...

Ja jag är emd och tävlar om den fina tvålen som jag önskar få ha i handfatsskålen...

länkat:http://wirha.blogspot.com/2009/02/smultron-tval-i-min-handfatsskal.html

Anonym sa...

Mmm, jag känner doften av smulton ända hit :)
Vilken underbar tvål, den vill jag gärna vara med och tävla om och jag länkar på min blogg.

Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag.

Kram Åsa

Anonym sa...

Hej hej! Har ingen blogg, men är gärna med och tävlar om den goda tvålen. Har tipsat några vänner också. Kram Cajsa cclaesson@home.se

LillaLiten sa...

Klart man vill vara med och tävla om en god tvål.. har länkat;

http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-10-feb.html

Skulle jag få äran finns jag på skutten@yahoo.com

Maria Berg sa...

Klart jag vill var med.
MB
Mailar mina vänner!

Synd att det inte var du som vann halsbandet men vill du prova din lycka med en förstoring av en av mina naturbilder så finns den tävlingen hos mig nu.
MB

Flingan sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om tvålen. Har länkat på min blogg.
Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vinna, har ingen blogg men har tipsat mina vänner! :)

JenniferEriksson@hotmail.com

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Mmmm, den tvålen är jag gärna med och tävlar om! :o)
Jag länkar. Nu ska jag ta mig en titt runt på dina sidor, hej så länge!
~Lydia

Anonym sa...

Hejsan!
Den tvålen verkar jätte härlig. Vill gärna vara med och tävla. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

FåFängans Hem sa...

*Hejsan!!

jag är med och tävlar såklart=)

kram kram anna

Kerstin sa...

Attans!! Var visst lite sent ute här... Kul att hitta en ny blogg iallafall!

Ha det bäst! / Kramar KErstin

P.s. Kika gärna in hos mig och var med i min lilla utlottning! D.s.