måndag 16 januari 2012

Glad överraskning!

bloggmingel
Kommer ni ihåg att jag vann en biljett till bloggminglet som ska vara i Göteborg den 25 februari?
Om inte så vet ni det nu Blinkar
Jag har varit lite lite nervös inför detta eftersom jag inte har vet någon jag direkt känner som ska dit. Igår när jag tittade in på bloggminglets facebookgrupp så fick jag veta att härliga Mira, Camilla och Carolina oxå ska gå. Det ska verkligen bli jätteroligt! Dom här tjejerna har jag ju i varje fall träffat förut, några mer än andra men en sak vet jag ju och det är att dom är riktigt trevliga. Kommer bli toppen.

Nu är det ny vecka och nya tag. Matlistan ligger färdig, det ska bara handlas och träningskläderna är nedpackade.

Kramkalas

2 kommentarer:

Russin sa...

Hejsan vännen..

Åhh jag var så sugen på att gå på detta mingel jag med ett tag men backade ur..:( ni får säkert jätteroligt..:)

Gooo girl med träningen i veckan.. Det är inte lät att få till träningen med begränsade antal timmar varje dag.. jag hade ju en sån period över jul och nyår då jag jobbade mycket och gymmet var stängt, men man kommer igen bara man bestämmer sig.. och det verkar du med ha gjort..:)

här blir det stilla sittande idag så jag ska väl försöka mig på att virka klart den andra sockan, haha..

KRAM

Linda sa...

Ni kommer säkert få en superkul kväll.
Jag hade gärna också gått om vi bott närmre.
Kramar