söndag 15 januari 2012

Vecka 2 av 10

vikt
Ja.. hur har det nu gått med mina regler den här veckan?

Åt fanders!!

Jag har inte kommit iväg och tränat mer än en gång och det har varit kalas och i helgen har jag ju varit iväg på tjejhelg och ätit gott och druckit lite vin. MEN.. det har trots allt varit bättre än innan och imorgon har jag bokat spinning igen och jag ser verkligen fram emot det Ler Såna här veckor kommer ju lite nu och då och det viktigaste är väl att man snabbt som attan hittar tillbaka till reglerna igen. Främst träningen känner jag att jag saknar.

Jag tar nya tag!

Kramkalas

1 kommentar:

Therese sa...

Exakt så får jag med summera, men att ta mat en gång och vardagsmotion är små förändringar som jag tror på lång sikt kommer att betala sig... Känns skönt att vara realis i sina målsättningar.
Peppkramar till dig och en önskan om en riktigt fin vecka <3