måndag 16 januari 2012

Neeeeej

Jag var trött, hade huvudvärk och sjukt sugen på att träna..

Jag stukade foten på plant underlag när jag gick för att lämna fram biljetten till passet. Hur är det möjligt?! Sånt här händer ju bara mig.
Nu sitter jag här med lindad fot och tittar på. Som tur är så är Johans bror här och han ska skjutsa hem mig om en stund. Jag hade väl kunnat få tränat innan det här hände!
Tyvärr är det här något som hänger kvar från min fotbollstid. Uttänjda fotleder, inget att rekommendera.

Jag måste ju ha sett bra rolig ut när jag drattade på ändan.

ONT!

Kramkalas

9 kommentarer:

Angelica sa...

Du är så duktig med träningen sötaste Ingela!!! Supertrist med stukningen men som tur är så brukar de gå över ganska fort. Du får helt enkelt bara göra situps hemma :D

Hoppas att foten blir bra snabbt sötaste du, för det är minsann inget roligt att gå med lindad fot - jag har gjort det alldeles för mycket i unga dag (dvs det är längesen nu, hahaha)!

Kraaaaaaaaaam!

Fröken M sa...

Åh nej !!! men vilken tur att det inte blev värre...
Vi körde famor till akuten i lördags för att hon hade halkat. Gips i 6 blev hennes "straff" :(

Vila nu fossingen så håller jag tummarna för att det går över fort !

Mrs Moet sa...

Men fy så trist. Förstår att du blev besviken. Hoppas det läker snabbt.

Kram Åsa

Popprinsessan sa...

Men din stackare! Vilken himla otur! Hoppas att du kan göra några andra övningar medan du vilar foten, då får väl satsa på hantlar eller något :-)
Kram!

Östblomman sa...

Men hur är det möjligt? Sånt här händer ju bara dig ;). Stackare! Hoppas du fortfarande har bra läkning så du kan vara igång snart igen.

Tack för senast!

Kram

Yohanna i Las Palmas sa...

Halloj!
Nu kommer jag in på bloggen. Vad konstigt. Var det något fel i adressen eller är det min dator som är knäpp?
Det får vi aldrig veta ;) Som så mycket annat...

Åh nej stukad fot. Inte bra. Du får väl köra armhävningar eller något annat som bara kräver en fot.

Hälsningar
Yohanna

PS Veckans real life handlar om matlagning:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/january/real-life-matlagning.html DS

madde sa...

vilken otur!! hoppas det är bättre i foten!!
kram

Linda sa...

Hoppas det går bra nere i Varberg nu och att det inte är något allvarligare än en stukning.
Kryapådigkramar

Thea sa...

Men aj! Fan vad suuurt. :/