tisdag 4 oktober 2011

God morgon

Sitter på tåget och pustar ut :)

Innan alla är iväg på morgonen så är det lite stressigt. Jag ska göra mig i ordning, barnen ska göra sig i ordning och Johan hoppar runt på sina kryckor och ska iväg. Trots allt så går det bättre och bättre för oss.

Imorgon är det dax för tenta igen, har ingen som helst aning om jag har koll på det här måste jag erkänna. Däremot är det riktigt intressant, alla borde läsa nationalekonomi någon gång. Förhoppningsvis så klarnar det under dagen för första lektionen idag är repetition inför morgondagen.

Ha en fin dag!

Kramkalas


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Pernilla sa...

Det kommer gå riktigt bra imorgon.
Du är så härligt motiverad. Längtar tillbaka till skolbänken själv när jag läser dina inlägg.
Sen om nationalekonomi låter så lockande kan ju diskuteras men vem vet. Har ju aldrig provat heller.
Kram