fredag 23 september 2011

Sliter mitt hår

Picnik-kollage

 

Jag har länge försökt mig på att göra lite mer med mina foton till bloggen. Jag tycker det blir lite roligare då.

Nu har jag gjord slag i saken och köpt till premium på picnik. Jättemycket funktionen och roliga saker man kan leka med.

Problemet är att jag försöker göra en en bild som ska ha ett visst mått och av någon anledning så fungerar det inte. Jag håller på att bli tokig. Det står ju ändra storlek och så gör jag det och sparar och ändå så är den för stor när jag ska använda den..

Vad är det jag missar?

 

Hjälp!

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Ingen hjälp att få av mig. Dålig på sånt med.

Vad fin trappan blir. Visst går allt så mycket lättare när man får nån annan att göra det (om man har råd så klart).

Tror inte jag vill kalla mitt besök i morse för mysigt men lite häftig kanske när de kommer så nära. Kommer nog titta mig noga för nästa gång vi skall gå den vägen till lekplatsen.

Fredagsmys till dig

Milla sa...

Vad skumt.. Du har ändrat där det står resize? Då borde det ju funka..

Kramar

Ingela la la sa...

Ja.. jättekonstigt :(

Milla sa...

Jag gjorde min header där, och då gick det att ändra.. Är det bredden eller höjden som blir fel?

Maya sa...

Finns det ingen support dit du kan maila??
Jätte roligt bildprogram :)
Ha en fin helg!
Kram Maya