lördag 24 september 2011

Mår alla bra?

Idag har tydligen Nasa Twittrat om att satelliten tros ha landat enligt Expressen.  Frågan dom ställer sig är; Mår alla bra?

Jo, tack jag mår bra och är glad att det inte var jag eller någon jag känner som fick rymdskrot i huvudet. Jag hoppas såklart att det inte var någon annan som fick det heller..

 

Det var tydligen väldigt lite risk att bli träffad. Dessutom skulle det mesta brinna upp innan det slog ner. Som mest skulle en bit bara (?) väga ca 136 kilo.

136 kilo som kommer störtande från skyn är väl inte bara??

 

Men Nasa.. Jag mår i varje fall bra och är redo att sätta fart på dagen LerDen ska spenderas på barnens förskola där det först är årsstämma och sedan ska det städas. Trots något tråkiga uppgifter hoppas jag på en bra dag med trevligt sällskap.

 

Kramkalas

2 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Vilken tur att du slapp bli träffad. Så också jag :D. HOppas du får en toppenhelg. kramar LInda

Popprinsessan sa...

Har också klarat mig än så länge ;-)
Hoppas dagen är bra,
kram!