fredag 23 september 2011

Snart klar

001

Igår när jag kom hem så var mattan lagd i trappen. Eftersom Johan bröt benet så bestämde vi oss för att anlita en golvläggare. Det hade tagit alldeles för lång tid annars. Det ska på lite mera färg på ett par ställen sen ska den vara klar. Sen ska jag ge mig på väggen med lite färg!

 

Vilken skillnad va?

001

Det känns skönt att vi fått gjort det som hade varit lite krångligt för oss. Nu kanske vi kan få plocka bort “byggarbetsplatsen” snart.

 

Nu är det dax för mig att plugga lite Ler

 

Kramkalas

4 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

WAO - Supersnyggt ju!
Njut av ert fina resultat=)
Snart snart ska jag ta itu med vår äckelfurutrapp...
Trevlig helg!

Popprinsessan sa...

Jättefint!
Vi målade också om en furutrappa med heltäckningsmatta till en vit trappa med ljust trägolv och hela hallen blev som ny! Hoppas ni blir lika nöjda som vi är!

Kram!

Ida sa...

Det blev kanon fint!! =)

Linda sa...

Superfint, vilket lyft.
Skönt att ta in lite hjälp, det tycker jag ni gjorde alldeles rätt i.
Kramar