lördag 6 november 2010

Vilket välkomnande!


Idag när jag kom hem från jobbet så möttes jag av min förvåning av två prinsessor!

Som dom har dansat och snurrat, det är härligt att se dom.. så även om jag kom hem trött så blir man ju på riktigt bra humör av solstrålarna i familjen :)

Gustav kröp upp och satte sig i knät på mig och då frågade jag om han tyckte om sin klänning..

- mamma, den är så vacker klänningen.

Vad säger man.. han är bra go den lille killen :)

Kram Ingela

Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilka gulliga prinsessor ;)
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Angelica sa...

Ååååh så söta!!! Vad gossen är lik sin pappa :D Ögonen är precis!!! Det är lite som våra gossar här hemma, det finns ingen chans i världen att det var brevbäraren!!! *skrattar*

Hoppas att du har en ljuvlig söndag med finaste familjen, sötis! Det blir ingen Mammablogg- gala för mig denna gången - vi har massor med S T O R A planer inför våren och jag lovar att berätta snart!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!