fredag 14 augusti 2009

Tack...

.. till er alla för era goa kommentarer på mitt förra inlägg. Det värmde att komma upp i morse och ha 17 st peppande kommentarer. Tack, det behövdes verkligen!

Idag känns det faktiskt lite bättre och jag ska (precis när jag skev det så hängde visst Elin i kökslampan så den trillade ner *suck*) ta med mig barnen och gå på kulturkalaset. Ikväll ska jag dessutom ha det lite barnfritt och träffa riktigt goa tjejer. Jag kämpar på helt enkelt ;)

Jag har en massa skoj att se fram emot i helgen så jag får tänka på det helt enkelt.

Jag tror att jag avslutar där för jag kom av mig lite när jag fick lampan i huvudet...

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

10 kommentarer:

CharmKatti sa...

Usch då, gjorde det jätteont?

Och som svar, vaddå, märker skillnad, på vaddå???
jag fattar ingenting!

Popprinsessan sa...

Men oj vännen! Jag vet precis hur du menar när du tycker att det är lite trist just nu. Fattar inte heller hur min lilla ängel kan vara en sådan buse och bråkstake emellanåt.. Ahh! Ibland försöker jag verkligen bara skoja bort allt och få henne att tänka på något annat, men ibland.. då finns inte energin hos mig så då blir jag också på dåligt humör.

Jag hoppas att du får en riktigt bra dag idag och att de små visar sina glada sidor idag!

Kul med ny bil förresten!

Tess sa...

Hallå gumman!
Tittar in efter ett blogg uppehåll, men nu är jag på banan igen.
Kram

Frida sa...

Barn kan vara så Djävliga men ändock så underbara. Det är så konstigt, men man älskar dom så förbannat ändå.
Hoppas att denna dag blir bättre än i går & att du får en JÄTTEMYSIG kväll!
Massor av varma kramar<3

Anneli sa...

Möhippan blir säkert kul, men det ska bli skönt när den är över. Man går och är orolig för att något ska gå fel eller nå't och det gör att det är lite jobbigt.

Anonym sa...

Ops det måste verkligen ha känts...
Så fin gravatarbild du skaffat dig... Så trevligt att se ditt ansikte vid dina kommentarer!
Ha det gott nu och ditt huvud!
Kram Anna

malin sa...

Varje dag som du kämpar och lär dotra rätt och fel hjälper du henne att slippa lära sej det ute i samhället långt senare i livet.

Det kan bli dyrköpta läxor som du besparar henne genom att kämpa nu.

Hejar på dej!

Kram Ma

Jessica sa...

Åh vännen jag läste inte ditt inlägg från igår förrän nu *kramar om*

Ibland är det banne mig inte enkelt att vara mamma, hur man än sliter o försöker blir vissa dagar bara helt fel.
De dagarna är tuffa.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får en BRA dag idag, tänker på dig!

Massor med kramar!
//Jessica

Experience No 1 sa...

Fin blogg glöm inte att besöka min

http://experienceno1.blogspot.com/2009/08/saningen-om-kissie.html

Mamma russin sa...

hej gumman..
hoppas ni fick en fina dag på kulturpalatset..:) så du inte fick med dig "småmonster" , hihi..

så roligt med kommentarerna, jag blir lika glad när de ramlar in.. :)

ha det så roligt ikväll, och hälsa.. kramisar