fredag 14 augusti 2009

Kulturkalaset

Vi kom till sist iväg in till stan och kulturkalaset.
Först blev det lunch på Mc Donald´s och sen tog vi en sväng förbi Gustav Adolfs torg för att titta på alla olika skyltar som var uppställda. Det var olika skyltar som hade observerats världen över. Signspotting. Hur kul som helst!

Klicka på bilderna så blir dom större!

Den här var nog bäst! Den var liksom så passande *skrattar*

Dom hade ballonger som dom delade ut till barnen och det som var ännu roligare var att båda mina barn fick en ballong med den texten ;)

Ca två timmar tog det oss att ta oss till trädgårdsföreningen som vi egentligen skulle till. Man får ha i minnet att det är inte målet som räknas utan resan dit ;) Där fanns det i varje fall en massa roligt för barn och vuxna.

Jag är jätteglad att vi åkte in idag. Maria med barn följde med oxå så det har varit riktigt mysigt. Trots och annat otyg var som bortblåst för ett tag.

Nu är jag en GLAD men något trött mamma.

Jag ska ladda om nu med en dusch för att gå hem till Ingela för att få lite middag. Rebecca och hennes kille är och hälsar på dom över helgen så då får man passa på att träffa dom lite ;) Åsa kommer oxå, så det blir en liten bloggträff än en gång. Jättekul!

Hoppas ni får en bra kväll!

Kram

Follow Ingela la la

9 kommentarer:

Amanda sa...

Ha en underbar kväll! Hoppas ni får riktigt skoj! Hälsa tjejerna från mig. :o)
Kram

Sjabbig men chic sa...

Hahaha! Svårt... men den med blind drivers tilltalar ju min lite sjuka humor förstås.

Kram och kram Lisa

Miafia sa...

Hoppas ni har det så himla kul, men det är jag rätt övertygad om ;)

Kramar

Ullis/Leva på landet sa...

Verkar ha varit en härlig dag. gillar den skylten med den texten. skulle jag ha haft när barnen var mindre. Hoppas att du får en härlig kväll.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Carolina sa...

Vilka kul ballonger! Hoppas ni har en riktigt underbar kväll. kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej o go kväll!!
Vilken sååå mysig dag ni haft!!!Fina barnen är ser ut att ha trevligt;))))
~~Trevlig Helg~~
♥Mamma Millan♥

Livet på Citronodlingen sa...

Tack, där fick man dagens första skratt!
Jag gillar skylten med 50% rabatt på begravningar.. tveksam till om någon "passade på" liksom... haha!

Hemmalycka sa...

Helt underbar skylt med barnen Ingela, hoppas du snodde den och satte upp den hemma hos dig, hahaha.
Ni verkar haft en underbar dag.
Kram Åsa

MrsH sa...

Jag var på denna signspotting när den var i Köpenhamn i våras, det var faktiskt lite kul så det är ju bra att dom kom hit med. Man kan ju på allvar undra om vissa av skyltarna verkligen har varit uppsatta haha.

KRAM/Helena