tisdag 25 augusti 2009

Skötbordets vara eller icke vara..

Jag har stora planer för skötbordet.
Det ska bort!

Det tar upp så mycket plats i badrummet. Nu när jag börjar jobba och barnen är på dagis så kommer det ju inte bytas så mycket blöjor här hemma. Dessutom är Gustav så stor så är det bara nr 1 så kan han ju stå upp och kliva i blöjan själv. Up & go är ju bra på det sättet :)

Blir det nr 2 så ropar jag på Johan ;)

Jag ska se om jag hinner med förvandlingen idag och ta lite bilder.

Jag ska nämligen snart tillbaka till dagis för idag ska jag äta lunch där med Gustav och sen är det meningen att jag ska lägga honom så att han får sova där för första gången.

Jag har hela tiden var helt säker på att det inte kommer bli några problem för han är så trött av sig vid den tiden, han sover nästan på väg in till hans rum :)
Idag så slog det mig att det kanske inte alls går så lätt..

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

7 kommentarer:

Wojtan sa...

Hej

Menar du att du ska natta honom på dagis? Känns lite konstigt tycker jag. Ingen kritik alltså men är det inte bättre att personalen gör det från början?

Jag måste också ta tag i att få ut skötbordet. Det är bara i vägen.

Kram från mig

Hem och Lycka sa...

Haha, ja, det ska jag komma ihåg för kommande tider. Nummer 1 tar jag, nummer 2 hojta på Martin :-D

kram

Livet på Citronodlingen sa...

Det går nog bra ska du se :o)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Skoj att du är med o tävlar hos mig igen! O ja, visst har den butiken mängder med finheter =)

Skötbordet är o kommer alltid vara en "irriternade-i-vägen-möbel". Längtar till vi kan ta bort det här oxå!

Kram

Amanda sa...

Skötbordet tar verkligen plats här hemma med. Plats som verkligen skulle vara behövligt till annat. Ska bli skönt det dagen man kan ta bort skötbordet. ^^
Eller flytta till större!

Mamma Russin sa...

hej hopp...

här har redan skötbordet åkt ut.. vi har kvar skötbädden under stinass säng som vi drar fram när nummer 2 är gjord..:)

kramisar

tina | pepparochvanilj.se sa...

Nån gång ska det ju bort...:)Det händer ständigt saker kring de där små liven! Lycka till!

K R A M // t i n a