söndag 2 augusti 2009

Grillträff

Igår eftermiddag var vi hem till Åsa och Raffa och grillade hemgjorda hamburgare.

Åsa är så härlig, hon bjöd in hela gänget från i torsdag på lite grillning. Det blev dessutom så där trevlig som man går och hoppas och smådrömmer om innan.. Barnen fann varann och lekte, dom fick mat först och sen fick vi vuxna mat, riktigt goda hamburgare. Och barnen fortsatte att leka och vi fick sitta och ha trevlig och den här gången hann vi verkligen prata lite med varann när vi slapp jaga barn ;)

Naturligvis så fick vi ett glas bubbel när vi kom och hälsades välkomna. Det var riktigt kul att vara gäst hemma hos dom för vilken gästfrihet dom visade, där var det verkligen inga problem med någonting. TACK så mycket! Både jag, Johan och barnen hade jättekul, det kan inte bli bättre!

Kul att det blev en date till innan Marie och Katti åker hem igen.

Här i huset sover Elin och Johan gott men Gustav han envisas med att vara vaken... Jag trodde han skulle sova lite längre idag men... eller det gjorde han ju! Han sov till 06:30 :) Men jag tänkte mig liite längre ändå. Fast det kanske är att gapa efter mycket..

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ser ut att ha haft det jättemysigt.
kram kram

Miafia sa...

Visst var det toppen, barnen hade ju jättekul tillsammans och lekte super!
Åsa och Raffa är verkligen givmilda och superhärliga!
Det var oxå kul att få träffa Johan och era ursöta barn!
Det var lite trist att inte Micke kunde få vara med under så trevliga förhållande, men nästa gång så :-)
Snart ska vi packa ihop oss och åka hemåt till ön!
Kramar

Villa Carl Larsson sa...

Åh vad härligt med grillträff! Ni såg ut att vara glada :) Och vad gott det är med hamburgare. Så enkelt och så gott och passar i princip alla. Mums!!

Ha det fint Ingela. Skön söndag! Kram Josefin

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vilka lyllosar ;D Känner mig lite utanför här där jag sitter i mitt Norska Paradis *fniss*

Hoppas ni får en strålande Söndag

Kram Kalas

Wojtan sa...

Oj vad fint du skriver om oss, jag blir riktigt rörd.
För mig har det alltid varit viktigt att alla ska må bra hemma hos oss och att det ska vara enkelt och bekvämt att vara gäst. Med dina ord känns det verkligen som att jag lyckades.
Raffa är också jättenöjd med kvällen och han har sagt flera gånger idag att det var så trevligt igår.
Måste helt klart bli fler tillfällen.

Kram på dig

♥ Fyra årstider sa...

Men vad kul att ni träffas så mycket!
Kram Lotta

Therese sa...

Så otroligt roligt, vilket kul initiativ - förstår att ni måste ha haft det toppen :-) Kram kram!

malin sa...

Myyysigt verkar det juuuh!:)

Kram Ma