torsdag 30 juli 2009

Blogg date

Idag mötte jag upp Åsa och hennes barn i stan för att äta lunch.

Att det skulle vara storm och en störtskur PRECIS när vi träffades var ju inte riktigt med i planeringen. Vi åkte helt enkelt ett varv till och parkerade lite närmare bara ;)

Sedan bar det av till Liseberg igen, två dagar på rad är väl inget jag rekommenderar men i gott sällskap går det alldeles utmärkt ;) Även då kom en störtskur, som tur var så fick vi leta lite efter parkering så det värsta var över när vi var redo att gå in :)

Åsa, jag, Katti och Marie

Där mötte vi upp Stockholmarna Katti och Marie med familjer.

Jag är så glad att jag genom bloggandet har träffat så många härliga människor, däribland dom här tjejerna. Det är märkligt hur man kan finna varann genom bloggar.

Idag blev det inte så mycket åkt, jag var mest där för att hinna träffa tjejerna en stund, man får passa på när tillfälle ges!

Johan och barnen bestämde sig för att stanna hos svärisarna inatt så nu när jag kommit hem och sitter här i min ensamhet så är det allt lite tomt. Fast jag behöver längta lite efter dom... Jag längtar tills imorgon då jag ska få träffa dom igen och ha kramkalas :-D Och det är ju bra!

Kram på er!

Follow Ingela la la

11 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Ja, det är lite bra att få längta. Jag längtar efter Gry nu. Och vad kul med de där bloggträffarna och vad kul att få träffas på riktigt.

Kram Lisa

MADELEINE sa...

Tack snälla ;-) Hur är allt med er då?? KRAM

Wojtan sa...

Hej

Tack för all hjälp idag. Det är verkligen inte lätt med två barn när man är ensam.

Vi ses på lördag :)

Kram

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul med bloggträff.
Kram Lotta

Charmkatti sa...

Hej Tjejen!
Tack för idag, lite hann vi ju prata:-)

Vi ses på lördag!!

Miafia sa...

Men jisses vilka snyggingar :-)
Tack för idag, det var ju jättetrevligt och visst han vi prata en hel del. Men mer blir det på lördag!!

Visst är det bra att få sakna ibland, men inte för länge!
Sov gott och kramas ordentligt imorgon!
Kramar

Jessica sa...

Vilken fin bild på er alla!

Stor kram!
//Jessica

Anneli sa...

Kul att träffa bloggisarna "live".

Therese sa...

Visst är det roligt att man träffar så många genuina och goa människor i bloggvärlden, jag hade aldrig anat det för drygt ett år sedan... :-) Massor av kramar och trevlig helg!

Mamma russin sa...

hej hopp...
åhh så roligt ni haft det.. :)

visst är det roligt att man får så mycket nya fina vänner med bloggen..:)
ha en underbar dag nu, kramar

Carolina sa...

Vad kul ni ser ut att haft! kram