tisdag 7 juli 2009

Utflykt

Picnic väskan är packad och vi ska försöka få in alla barnen i bilen (samtidigt helst...) och ge oss av till slottsskogen. Är dock lite osäker på vädret.. Det skulle inte förvåna mig om det blir en liten regnskur.. Fast man skulle ju kunna sätta på sig lite regnkläder ;)
En kompis hade varit där förra veckan och det fanns tydligen en liten sälunge, hoppas vi får se den, det skulle nog barnen (läs jag) gilla.

Ikväll ska jag se om jag kan packa upp alla saker jag har fått så ska ni få en bild eller två. Jag har inte hunnit än :) Jag har ju kollat en gång men inte sen jag kom hem, vilket är helt otroligt egentligen. Har fått någon liten nyfiken kommentar om att jag ska visa och det är klart att jag ska! Det tar bara lite tid för den här glammiga mamman.. Nu har jag fått sovit skönt en hel natt så nu ska jag nog komma ur dimman som jag har varit i dom senaste dagarna. Man kan ju hoppas det för min systers skull *skrattar*


Ha en bra dag!




Kram

11 kommentarer:

Jessica sa...

Hej :-)

Hoppas ni får en jätte mysig dag i Slottskogen!

Hm, det är fler än du som inte packat upp *ler*

Stor kram!
//Jessica

Miafia sa...

Härliga Slottskogen, vi tog en prommis där igår jag och Katti. Det är härligt att kunna få lite grönt mitt i stan!

Hoppas att ni får en härlig dag!
Här regnar det och är kallt...brrrr. Sitter på jobbet och tänker på min resväska som inte heller är uppackad.

Kramisar
/Marie

Rebecca sa...

Hoppas ni får en jätte härlig dag i skogen.
Här är värmen och solen kvar, dock lite miladre så det går att andas.

Varma kramar

Louise sa...

Ja Slottskogen är fin :-) Mats och barnen skulle kanske dit idag med, till Plikta, OM de hinner då han även skall måla vårt sovrum idag..

Ha en härlig dag!

PetramedAochE sa...

Hej Ingela la la la la la la, vilken pingela du är!

Det var verkligen jätteroligt att träffa dig i helgen. Du verkar vara en underbar kvinna!

kram

Frida sa...

Här regnar det för fullt, det är som om himlens ALLA regnmoln bestämde sig för att lägga sig precis över V_ås & vräka ur alla regnhinkar dom har;D
Hoppas att utflyjten blir toppen!
Kram & Puss<3

Carolina sa...

Hoppas att ni får en underbar dag i Slottsskogen - här ute i skärgården är det iallafall uppehåll så jag hoppas det är det inne på fastlandet också! ;) kram

Anonym sa...

Hoppas att vädret är bättre än här! För här har det regnat hela dagen! Men det passar mig som hand i handsken. Vi röjer och stökar undan en hel del inför visningen av huset på torsdag!
HA det gott vännen!
Kram Anna

Miss Alveriin sa...

Råkade snubbla in i din blogg! Härlig och rolig!

Hoppas ni hade en bra picknick utan regn. Här i Umeå regnar det hela tiden så det blir mest att man sitter inne.

/ Cattis

Anna sa...

Hej Ingela!
Vad roligt att du tyckte om din vinst! Det var så kul att få skapa smyckena för jag visste att några underbara mammor skulle få ta emot dom. Jag hoppas du hade en riktigt underbar gala! Och tack för att du skrev så fina ord om smycket på din blogg, jag har ingen stor verksamhet utan skapar för att jag älskar det och all hjälp jag kan få att nå ut till fler är oerhört värdefull. Hör gärna av dig om du vill "samarbeta" något i framtiden. Jag önskar dig en härlig fortsatt sommar!! Grattis igen! / Anna

Therese sa...

Vad mysigt med picnic - vi grillar på vår altan som har tak idag, allt för lite sommarkänsla trots regn... hi,hi. Kram