torsdag 11 juni 2009

Me, myself & i

Här hittade jag en liten lista hos Charmkatti med bloggen Bara några ord, jag var ju tvungen att sno med mig den ;) Så här kommer lite om me, myself & i


Om du skulle vinna många miljoner, vad skulle du göra då?
Vi skulle köpa ett hus. Ge lite pengar till våra respektive familjer. Ta en dag och tokshoppa ;) Resa lite. Jag behöver vinna MÅNGA miljoner..


Vilken svordom använder du mest?
Fan eller ett ännu värre... men det törs jag inte skriva ut och jag vill inte att man googlar på det ordet och kommer till min blogg, hua! Jag får nog sluta med det helt enkelt..


Tittade du på tecknat när du var liten?
Jag älskade tecknat, fast det gör jag fortfarande. Utbudet var ju inte så stort när jag var liten. Kalle Anka på julafton, tecknade pärlor och Dr Snuggels fanns ju.

Hur många syskon har du?
Två äldre systrar

Vill du just nu ha någon tatuering eller piercing?
Nej, jag känner med nöjd med det jag har.

Vad har du för väder just nu?
Få se nu, hur stavas det? REGN! ( här får Kattis svar helt enkelt stå kvar)

Vad åt du till lunch senast?
Havregrynsgröt ;)

Kan du vissla?
Ja, fast bara så där när man plutar med munnen.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen tror jag...

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
6 stolar och 2 barnstolar

Har du en stationär eller bärbar dator?
Bärbar.

Vilket favoritämne hade du i skolan?
Matte! och idrott.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Hur svårt kan det vara
säger jag om jag gör något svårt eller något nytt som jag inte har en aning om vad det är jag ska göra.
Det finns alltid någon som har det värre
tänker jag om jag tycker lite synd om mig själv ;)

Får du dåligt samvete av att äta kött?
Nej, absolut inte.

Har du åkt moped någon gång?
Ja.

Vad lyssnar du på nu?
Just precis nu är det en DVD på med Pettson och Findus ;)

I musikväg så blir det det som spelas på radion, lyssnar lite på en del melodifestivalslåtarspotify när lusten faller på tex Yohanna med Is it true, det var Islands bidrag.

Låna gärna listan vidare!!

Nu ska jag sparka igång ännu en dag. Jag har svårt att tänka mig att den kommer att vara hälften så effektiv som igår, då bara ramlade allt på plats. Såna dagar har man ju inte varje dag, det inser till och med jag ;)

Ha en bra dag!

Kram

5 kommentarer:

Speja sa...

Hej, fortsatte läsningen från Kattis till dig...alltid kul att få veta mer. Tack för det;)

ia sa...

du glömde nämna att du skulle köpa ett hus åt oss oxå :)
kram

Frida sa...

Vilken rolig lista, nu vet jag några mer saker om fina INgela..
ha en mysig dag i regnet!!!!
Kramar<3

Anonym sa...

Hihi! Det var en trevlig läsning... Nu när sommarlovet börjar kanske jag ska till att låna den oxå!
Ha det gott!
Kram Anna

Lilla Rummet sa...

Hej!
Vilken rolig lista, är alltid kul att svara på sådana frågor och får lära känna personerna bättre.

Jag lånar gärna listan till min blogg, om det går bra.

Ha en mysig kväll