onsdag 21 januari 2009

Reportage och en vinnare!

Före
Efter
Efter

Nu är jag äntligen klar! Jag har bytt skafferiskåp från ett lite större till 2 mindre. Jag är helnöjd! Fast jag köpte så mycket burkar så hade jag kunnat köpt lika många till upptäckte jag, det får bli vid nästa tripp till Ikea.
Som ni ser på bilderna så var det i behov av en upprustning =) Inte så vanligt att man lägger ut bilder på sina stökiga skåp kanske, men det här är den nakna sanningen ;-) Nu har jag ju gjort något åt det i varje fall! Jag hoppas jag får lite bättre koll i skåpen nu.
Jag hittade nämligen 4 st sirapsflaskor av samma sort, tre florsockerpaket...
Någon som har ett recept med dessa ingredienser?

Vinnaren av halsbandet från Lica Creative är..........
Lotta
Maila mig din adress så kommer halsbandet inom kort.

Tack så mycket för samarbetet Veronica, jag hoppas det blir fler gånger!


Vill Du vara med i utlottningen om en smultrontvål från Björk & Berries? Det kan du vara här

Kram


13 kommentarer:

Lotta sa...

Hej
Vilken toppenstart på tagen. Att få börja med ett leende bådar gott :)Tack
Ha en bra dag.
Kram Lotta

Vero sa...

Grattis till Lotta och du Ingela, självklart kommer det fler samarbeten, detta var ju jättetrevligt.

Ha en fin dag och du, vad fint det blev i skafferierna.

Anonym sa...

Härligt att rensa upp och gör fint.
Så snyggt!!!
En fröja att baka/laga mat nu.
Kraimz

Veronica sa...

Grattis till Lotta. Nu ska jag nog vara med på den andra tävlingen också.

Alltid kul med tävlingar :)

Ha det så bra

Hem och Lycka sa...

*fniss* Känner igen det där med att hitta ingredienser som man inte trodde man hade. Jag ska också göra om i köksskåpen men vet inte riktigt hur och var jag vill ha det..

kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till vinnaren!
så fint det blev i skåpen. Mina köksskåp ser ut som dina innan du börjad att göra i ordning.=)

Mammansblogg sa...

attans...grattis till Lotta...jag tävlar vidare om tvålen istället =) Tjusigt värre blev det i skafferiet! Skulle oxå behöva göra nåt liknande...
hälsn Linda

tina | pepparochvanilj.se sa...

SNYGG ordning! Kommer du lyckas behålla den, eller är du som jag... :)

K R A M // t i n a

Mamma Linda sa...

Nu kommer du att le och titta lite x-tra varje gång du kikar i dina fina skåp :-) visst är det härligt när man fått ordning på "den nakna sanningen" ;-)
Det skulle behövas en REJÄL storstädning i våran garderob, få se när vi tar itu med den och om jag vågar lägga en bild på hur det ser ut idag :-o

Grattis till Lotta som vann det vackra halsbandet.

Kram
Linda

segsliten sa...

Det blev ju riktigt fint! Jag vill vara med i tvåltävlingen.

Widénskan sa...

Åh vad härligt att fått städa skafferiet!
Jag borde också...
:-(
Kramar
Christine

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint du har fixat till i dina skåp. Det brukar ju vara så att när man städar så hittar man flera paket av samma sort som man inte ens visste att man hade. Grattis till vinnaren.

Kramar Ullis

Sjabbig men chic sa...

Men tack Ingela för före bilderna! Det kändes sunt. Efter ett litet tag in inredningsbloggarnas värld så börjar man ju tro att folk inte är riktigt skruvade eller så är det jag!;) Det blev jättefint och inredningsbloggsmässigt minsann!
Skämt å sido så är det roligt med före bilder.

Kram Lisa

Och grattis till Vinnaren Lotta såklart!!