tisdag 6 januari 2009

Tävling!

Bild lånad av Veronica

Då var det dax för en tävling här på bloggen.
Det är snälla Veronica som har eButiken Lica Creative som sponsrar med ett fint halsband! Här har Veronica gjort ett halsband, hur fint som helst :) I hennes eButik finner du allt du behöver för att göra ett själv! Titta gärna in till henne. Massor av fina pärlor och fler är på ingång!

Den lilla eButiken med ett litet utbud pärlor och smyckestillbehör, låga priser och STOR personlig service och naturligtvis bra kvalitet.

Halsbandet är 92 cm långt. Det är gjort i pärlemor och paltinumpläterad koppar. Det har ett knäppe i nacken. De små pärlorna är vaxad glas.

Vill DU vinna?

Gör så här:

1. Om du har en blogg så lämnar du en kommentar under detta inlägg samt länkar till tävlingen från din blogg. Använd gärna bilden.

2.Om du inte har en egen blogg så lämnar du en kommentar under detta inlägg , maila och tipsa 3 vänner om tävlingen. Glöm inte att lämna din mail i kommentaren!

Tävlingen pågår till den 20 januari och avgörs genom lottning!

Lycka till!

53 kommentarer:

Nettan sa...

Så snyggt det va !
Är gärna med på din tävling & länkar till vänster hos mig !

Kram Nettan

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/january/halsband-4.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag är med och tävlar och har länkat till dig i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/january/halsband-20-januari.html

Ullis/Leva på landet sa...

Klart att jag vill vara med i tävlingen. Länkar också på min sida. Förstår att det var en liten pippi som blev jättelycklig över det fina huset.

Kram Ullis

Anonym sa...

Jag vill tävla!!

Har länkat på min blogg

http://irin.blogg.se

kram

Anonym sa...

Kul tävling!!! Är med, men hojtar till när jag har länkat den :-D

Ett skönare liv sa...

aa visst finns de mycket fint nu, vilket ha begär :P

tycker inte alls de ser ut som du behöver gå ner.. men alltid kan man ju bli hälsosamare.. har lite tips i min blogg :) som kanske kan hjälpa till

stor kram nadja !!

Vero sa...

Vad kul. Jag har nu länkat på min sida också men jag tror jag hoppar över att vara med i tävlingen. =)

Ska länka på det andra två bloggarna mina också tänkte jag.

Ha en fin dag och vi kan säkert "samarbeta" igen kan jag tänka mig. =)

Samlerskan sa...

Jag är gärna med och tävlar om det snygga halsbandet. Länk upplagd på http://sparvboet.blogspot.com/

segsliten sa...

Jätte läckert halsband! Jag vill gärna vara med.Ska länka hit i min blogg.
Kram ☺

Anonym sa...

Jag är med och har länkat

Anonym sa...

http://guldregn.blogg.se/2009/january/vinn-halsband-fran-lica-creative.html#comment

Snyggt halsband:)


rosieliley@yahoo.se

Maria Berg sa...

Jag brukar handla av Vero men desto bättre än jag slipper att själv trä/pärla/länka gången vore väldig roligt att vinna ett som redan var färdiggjort och i annan stil än det jag brukar göra.

har du sett min tävling där jag lottar ut ett halsband jag gjort? Vi kan ju tävla på var sin blogg och se vem som har turen med sig.

Vad goa barn du har.
MB

Maria Berg sa...

Klart du sett min tävling - det vet jag ju! Ser ju det här, förlåt ibland blandar man ihop alla. MB

Veronica sa...

Hejsan! Vero tipsade mig om den här tävlingen. Vad kul :) Självklart vill jag vara med och tävla och lägger upp en länk på min blogg.

Ha det så bra!

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fint helt i min smak. Hoppas jag vinner. Länkar.
Kram Marie

Små och Stora barn sa...

Jag vill oxå vara med å tävla! Jag länkar

Villa Carl Larsson sa...

Vad roligt med en tävling hos dig. Den vill jag ju inte missa. Jag länkar från min blogg också så klart :)

Kram

Lotta sa...

Hej,
alltid roligt med tävlingar och att få möjlighet att vinna fina vinster. Vill gärna vara med i din tävling.
Länkar.
hälsn. Lotta

Liz sa...

Snyggt och annorlunda, det gillar jag.
Så jag tävlar och du har naturligtvis en länk sida hos mig.
http://chiclady.blogg.se/2009/january/utkast-dfhfgj-tavling.html
Kram från Malmberget :)

Psst! om du åxå vill tävla så titta in hos mig, jag har massor av länkar till tävlingar med bra priser.
/ Liz

Tea Lady sa...

Hej Ingela!
Jag vill vara med och jag vill VINNA!!

Länkar i min blogg såklart.

Lena

Alice sa...

Jag är med och har länkat!

Alice

Anonym sa...

Hej Ingela,

Jag är med och tipsar vänner via e-post. Jag kan inte göra ett enda inlägg idag då metrobloggen strular =(
Ha en härlig fredag!
Erika

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, har ingen blogg så jag skriver min e-mail här.

E-mail:jooosefiinnn@hotmail.com

Annie - Annalunda sa...

Jättefint! Vill gärna vara med och har länkat!

Kram Annie

Anonym sa...

Gud vilket sött halsband! :D
jag vill verkligen vinna!
min email är becca_sugar@hotmail.com

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!
Mvh Anna

♥ Stines hverdag sa...

Ja, jeg vil gjerne vinne :)
Lenke er lagt ut på bloggen min

Anonym sa...

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1559717

Har länkat och är såklart gärna med och tävlar om halsbandet !

Ha en skön helg !

Sofie sa...

Gärna med och tävlar, länkar så klart!

Anonym sa...

den var fin , halsbandet alltså, vill gärna vinna den

Mamma-Mu sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar.
Å lägger även till dej till min blogg lista om jag får.

Mvh Mimmi alias Mamma-Mu

HelenJ sa...

Jag är förstås med och tävlar, länkar till min blogg http://gronafunderingar.blogspot.com
/Helen

Livingroom sa...

Hejsan! Deltar i din utlottning. Fin blogg du har. Länkar även,
Lotta

Viveka i Bläckhornet sa...

Supersnuggt halsband! Precis sånt som jag gillar. Det vill jag absolut vara med och tävla om.
Självklart länkar jag.

Kramar till dig

Viveka

Jefa sa...

Jag tänkte göra ett försök att vara med i tävlingen så jag kan vinna ett halsband och inte behöver göra det själv :)
www.jefassilversmedja.blogspot.com

ANNIKA sa...

är med och hoppas ,mejlar my friends...
gustafsson.57@hotmail.com

r e b e c k a sa...

Det där halsbandet ser ut som om det skulle passa mig perfekt! :)
Jag har länkat till din tävling i vänsterspalten på min blogg.
Ha en skön kväll! :)

Sara Mårtensson sa...

Så fint! Jag är gärna med och tävlar! Länkar på min blogg!

Kram Sara

Karina sa...

Hittade hit via annalunda. Jag tar hemskt gärna chansen att vinna detta underbara halsband. Kramar Karina

Anonym sa...

jag är gärna med och tävlar. tipsar mina vänner på msn :)

live_your_life86@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla om det vackra halsbandet! Länkar i bloggen!

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Vill också var med i utlottningen! Bildänkar till dig från min egen blogg :)

Anonym sa...

Hej!
Tävlar jag också. Lägger in bild och länk på sidan :)

Nanna sa...

Jättefint halsband, klart jag vill vara med i utlottningen :-)
Har ingen blogg så jag tipsar några vänner!

Anonym sa...

Åh, en såntdär läckert halsband kan förgylla vilken tråkig vardagsoutfit som helst till oanade höjder. Har tyvärr ingen blgog men har mailat tre av mina kompiar och tipsat om din blogg och tävlingen :) Min mailadress: emilia.utsi-wallin@hotmail.com

Mvh Emilia.

Malin sa...

Jag vill tävla och har länkat i min blogg
http://glitterochstjarnljus.blogspot.com/2009/01/halsband.html

anna sa...

Jag vill vara med!!! Har bild och länk på min blog!

Märta sa...

Jag är gärna med och tävlar om det snygga halsbandet. Har tyvärr ingen egen blogg.
angsgard1@telia.com

Mammansblogg sa...

åå vilket fint halsband! jag vill såklart jättegärna vara med i utlottningen!!
länkar i min blogg med bilden! MVh Linda

Pockethexan sa...

Hinner jag vara med i tävlingen för det är ett så ......snyggt halsband, precis i sådan stil jag gillar, länkar hit direkt!

Kramis!

/sagt av Hexan själv, ses!

Mamma Linda sa...

Haha, kanske en sista minuten anmälan ger mig lite tur. Har sugit länge nog nu. Länkar till sidan.

Kram Linda

Anonym sa...

snyggt! jag vill också vara med länk på min blogg.