fredag 1 maj 2009

Vilken 25-års present!




Vilken dag jag har fått av tjejerna!

Imorse så tog dom med mig på en tur med Islandshästar i Mackmyra utanför Gävle, det är skönt när man gissar rätt ;D

Det var en perfekt dag, solen har lyst och naturen är ju som absolut vackrast just nu, vi red genom björkskogar där marken var täckt med vitsippor och vi red förbi bäckar och insjöar.

Stallet låg alldeles i närheten av Mackmyra Destilleri, Sveriges endast whiskey destilleri! Det var så otroligt vackert i omgivningarna.

En dag av ren skär lycka och mycket skratt!

Efter ridning tog vi en tur in till stan och tag en fika och nu softar vi lite hemma och laddar inför kvällens grillning och sing star tävling ;)

Som av ett under är jag mycket piggare nu, rösten är inte riktigt med mig än så jag misstänker att jag kommer att få det lite tufft i tävlingen såvida jag inte kan sjunga Bonnie Tyler hela kvällen *skrattar*

Hoppas ni har en lika bra helg som jag. Tänk det är bara freeeedag idag ;)

Vill du vara med och fira med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

14 kommentarer:

Inas sa...

Hej Du!
Vad kul du verkar ha haft härlig att du hade rätt det är en härlig känsla att rida islandshästar säger de som vet. Grattis igen och ha en bra helg. Goa kramar Ina.

Angelica sa...

Ååååh vad roligt! Du verkligen strålar på bilderna!!! Ha nu en kanonkväll och sjung allt vad du orkar - i värsta fall får du växla mellan Bonnie och Roddan *skrattar*!!!

1000 kramar till dig!

Angelica

malin sa...

Låter som att du har det bra med andra ord!:)

Kram kram

Anonym sa...

Åh så avis jag blir! Skulle hemskt gärna rida islandshäst!
Hoppas att du får en toppenfin kväll! kram Anna

Frida sa...

Härligt att fylla 25 ;D
Underbar dag, njut av kvällen & skönsången...
Kraam<3

Therese sa...

Vilken fin överraskning du fick!!! Hoppas helgen fortsätter lika bra :-) Kram

Popprinsessan sa...

Vilken trevlig överraskning! Och du verkar ha det kul på tjejträffen! Du köpte dig kanske en whiskey idag, det är bra mot halsen :-) Och säkert för självförtroendet i sing star-tävlingen ;-)

Livet på Citronodlingen sa...

Så härligt det ser ut på bilderna! Skönt att höra att du är piggare igen.

CharmKatti sa...

Så det blev en ridtur iaf:-)
Ni verkar ha haft en toppendag!

Kram
Katti

Bernike sa...

Förstår att Ni fick en kanondag med det här vädret.
Men va tusingen. Jag hade för mig att du fyller 4 maj......tjuvstartar Ni eller misstar jag mig?

Kram o grattis från mig dock!!!! <3

Speja sa...

Grattis, ser ju alldeles underbart ut. Och halva helgen är ju kvar!

♥ Fyra årstider sa...

Men vad kul..Grattis..inte visste jag att du var så ung...är jag verkligen 10 år äldre..fy vad det blev jobbigt nu..
Kram Lotta

thebromanders sa...

Vilken härlig dag!!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!!
Gud 25 !!! Vad ung du är.
Vilken underbar present att få.
Ha en härlig dag.
kram kram