söndag 3 juni 2012

Mammabloggdate- Välfylld goodiebag

 

2012-06-03

Jag har nog aldrig sett en sån välfylld goodiebag!

Ni som känner igen påsarna från Loppi vet oxå att dom är ganska stora. Den var proppfull och det var i stort sett bara bra saker! Allt på bilderna ovan var nedpackat i väskan. Det här var bättre än julafton för mig, då brukar jag inte få hälften så mycket BlinkarDesiree har verkligen lyckats att få med bra sponsorer och bra grejer. Vilken grej!

Här är en lista på alla sponsorer. Tack så mycket ♥

Chips från Svenska Lantchips. Vaniljkrokar från Majskrokar. Riskakor, rischips och te från Friggs.

Värdekuponger från SIA Glass. Aloeveradrycken. Film och nalle från Pino

Våtservetter, necessär, badflodhäst, baby cream och protective diaper cream från Sebamed

Infoband. Tommee Tippee nappflaska samt handbok från Careb. Fruktpuré från Ella's Kitchen

Napp (bestick eller bitring) samt rabattkod från MyKidoo. Mössa från House of Lola

Värmeljus från Liljeholmens. Prov samt rabattkupong från Colour Catcher

Trosor från Pierre Robert. Dip-in remover samt informationsblad från Depend

Floursköljning från Flux. Kräm från Decubal. Värdebevis från Film2Home

Tamponger och rakhyvel från Tampoons for free och Bic

Mádara Miracle set från ecoliving. Drops från SB12. Illustration från 2myror

Skosnören från Nokia. Bröllopsfixaren från Norstedts. Weleda Favorites från Weleda

Disktrasor från Wettex/Vileda. Trosskydd från Tena. Värdebevis från Headweb

Lavendel-doftpåse från Triumph. Prov från Estelle & Thild. Presentkort från Minimango.

Prover från Johanna Holm Fristående Hudvårdskonsult Mary Kay. Katalog från Sagolikt Bokförlag

Klistermärken och ballong från meandi. Katalog och rabattkod från Lingon & Blåbär. Visitkort från Rabauke

Erbjudande från Burt's BeesBrandsForKids, Lookibooki, Happy Bling, Svinsöt, nellyMAC Kid

Informationsblad från Namnnappen

 

Iphone4 055

Jag behöver kanske inte berätta att jag var väldigt populär igår när jag kom hem. Gustav la beslag på Pinonallen och släppte inte taget på hela kvällen. Så här hittade jag han sovandes innan jag själv gick och la mig ♥

Kramkalas

2 kommentarer:

Veronica sa...

Sötnos :)
Ja, visst är skorna snygga? Vill man vara fin så får man lida pin heter det ju :)
Visst var det ett lyckat event? Jag går gärna igen!
Kram

Carolina sa...

Hej fina, får jag låna din braiga goodiebagbild (och självklart länka)? KRAAAAM