måndag 4 maj 2009

Vart tog den lilla söta flickan vägen?


Det här var tider det *ler*

Jag tror att jag var runt 4 år på bilden. Det är ju bara 31 år sedan ;)

Johan kom allt ihåg mig i morse, fast lite svårt med ett överraskningsmoment när vi har barn som vaknar 05.40.. Jag fick gå och lägga mig igen och låtsassova. Det gick också bra!

Tack för alla grattishälsningar!

Idag ska vi på kalas. Johans brorson Ludvig fyller oxå år idag.

Grattis Ludvig!

Mitt "kalas" får bli till helgen. Jag är rätt nöjd efter att ha kalasat med tjejerna hela helgen ;)
Jag ska ägna dagen till att försöka komma ikapp lite här hemma och gå på utvecklingssamtal på dagis.. Sen blir det som sagt kalas till kvällen.

Kul att så många vill vara med och tävla om väggordet!
Vill du oxå vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här


Kram

24 kommentarer:

Inas sa...

Hej DU!

Härlig bild, GRATTIS! och ha en bra dag goa kramar Ina

segsliten sa...

Ett Jättegrattis till dig!!
Vilken fin bild du lagt in, är det en dagisbild?
KRAM ♥♥♥

Bettan sa...

Grattis:)

http://babesontour.blogg.se

Anonym sa...

Grattis ...
Den fina flickan finns där inne ..LER..

ia sa...

Du är ju minst lika söt idag!!
Kramar i massor till min "bästis"!
Hoppas att du får en mysig dag!
kram kram
ia

Angelica sa...

Massor med grattis till dig!!! Hoppas att din dag blir ljuvlig och att du får massor med tårta och kärlek!

Skickar tusentals härliga kramisar från Mallorca!

Angelica

Tess sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en härlig dag.
Kram

*Wojtan* sa...

Hej

Stort Grattis på födelsedagen idag!

Kram Åsa

Anonym sa...

rattis kramar!!

Vero sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS till dig!

malin sa...

Meeen du är ju lika söt nu juuh!:)

Skansen vaar mysigt, även om Isac så klart är för liten så umgås man ju. Och det är väl det som egentligen är viktigt antar jag.

Australia var bra, en riktig tjejfilm. Det var bara Ronja och jag som såg klart den.:)

Hoppas du får en mysig dag.

Kram Ma

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Grattis på födelsedan...beklagar (fniss) Skojar bara, jag blev ju 36 nyss å känner mig fortfarande som 26, men ibland är det lite tantvarning *skratt*
Hoppas att du får en bra dag med mycket tårta och sång. Kram

Louise sa...

STORT Grattis på födesledagen Ingela! Du är samma "bariga"årgång som min man (han fyller i augusti).

Vilken härlig helg du ficvk trots sjukan. Det var tur att du piggnade till lite lagom iaf så ni kunde göra det som var planerat.

Vad söt du är på bilden :-) & dig lik.

Ser fram emmot nästa m¨ndag, ngn mer info om tid ännu?

KRAM!

Marie//Tekla Maräng sa...

Ett stort och varmt Grattis till dig på 25 årsdagen, skratt!!!
Vilken härlig helg du har haft, vad skönt att du orkade att komma iväg. Rida så härligt.
Jag vet att den lilla söta flickan finns inuti dig, för hon syns när du ler.
Kramar Marie:)

Popprinsessan sa...

Ett stort grattis på födelsedagen!!! Hoppas att du får en härlig dag!

Hemmalycka sa...

Massor av GRATTIS-kramar till dig.
Vilken gullig bild på dig när du var liten.
Hoppas du får en strålande dag med massor av uppvaktning.
Kramizar
Åsa

Jessica sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen fina Ingela :)
Hoppas du får en jätte fin dag!!!

KRAMAR!
//Jessica-som inser att vi måste vara lika "gamla" då :-)
Fyller dock inte förrän i december *ler*

Hem och Lycka sa...

Grattis!!! Hoppas du får en fortsatt härlig dag!

kram

Therese sa...

Ett stort rungande GRATTIS, hoppas dagen fortsätter lika bra som den började :-)

Kram kram

hemma hos lilla mej sa...

Gullig bild.Grattis på födelsedagen.Ha nu en underbar dag.Ha det gott kramiz ~~~~~RITA~~~~~~.

Anonym sa...

Hoppas att du fått en toppen fin dag på din födelsedag!
Vad fint kort du har!
Önskar dig en skön kväll! Kram Anna

Frida sa...

Underbara DU, vilken superhärlig bild!!
Massor av grattis kramar sänder jag till dig
Kraaaaaaaaaaaaam<3

Sjabbig men chic sa...

Men hallå! Söt då och söt nu! Det är så det brukar bli. Hipp, hipp hurra för dig på din dag!
Jag har missat den där utlottningen men såklart ska jag vara med. Vart ska sleven vara om inte i grytan? Jag hastar genast dit.

Grattiskramar från Lisa

thebromanders sa...

Åh!! Ett STORT grattis till dig på din födelsedag!! Hoppas det blev en riktigt lyckad sådan!!