söndag 3 maj 2009

Grabbarna grus


Så var tjejhelgen över för den här gången...

Det går alldeles för fort samtidigt som det känns som det var länge sen jag träffade Elin och Gustav. Det var många mysiga pussar jag fick från dom två när jag kom hem :)

Nu har jag äntligen fått träffa nyaste tillskottet i gänget, Vincent. Här på bild med Åke. Vi var på en promenad med grabbarna grus i mina gamla kvarter där jag växte upp när jag var liten oskyldig flicka ;D Det är lite konstigt att gå omkring i ens gamla kvarter, så mycket minnen...

Jag har haft en jätteskön helg!

Vi har alltid väldigt roligt när vi träffas, synd att det inte blir oftare..

Jag måste ju för ordningens skull erkänna att lördagens tävling i Sing star vann jag inte. Det tar emot men rätt ska vara rätt *skrattar* Jenny var den som gick obesegrad genom helgen, hon bytte lag på lördagen. Hmm, undrar varför....

Jag har fortfarande ingen röst så jag ska nog låta det där vila ett tag nu... Eller ska jag öva så mycket jag kan tills nästa gång vi ses?

Nu har jag lagt barnen här hemma och ska sätta mig och prata lite med mannen innan det är dax att sova en stund. Förhoppningsvis får jag kaffe på sängen imorgon... Vi får väl se om han kommer ihåg ;)

Vill du vara med och fira med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

13 kommentarer:

Lise-Lotte sa...

Nu har Filip somnat på soffan och Jörgen kollar på tv...Jag bloggar, men ska snart kolla på tv också...Ha en fortsatt trevlig kväll...

Hemmalycka sa...

Verkar som du fick en helg att minnas :-))).
Kram Åsa

Evas sida sa...

Hejsan! Det låter som du har haft en härlig helg.Hoppas du får både kaffe + blomma + present imorgon bitti. Grattis i förskott, hoppas du får en härlig dag/Eva

Tess sa...

Låter som du har haft en toppenhelg. Vad kul :)
Grattis i förskott och jag håller tummarna för att mannens minne intesviker i morgonbitti.;)

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som om helgen blev kul. Alltid lika skoj att få träffa gamla bekanta som man inte ser dagligen.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Bernike sa...

Roligt att helgen blev så lyckad med rentutav sommarväder dessutom. =)
Önskar att jag fåftt chansen att bara sett dig en snabbis. Du tillhör ju mina goda minnen.<3

Grattis till dina härliga 35 år som snart är nådda.
Egentligen är det din mamma som jag borde gratulera för att hon fick en sån underbar tjej för 35 år sedan. =)
Hälsa henne.

Dahlarna sa...

Jag tror att jag har en tävling hos mig just nu som du verkligen skulle gilla :-) - vinster från Cathis Design! Hoppas att helgen har varit bra!

Anonym sa...

Låter som du har haft en härlig helg.
Alltid mysigt att få komma hem och krama på familjen lite när man har varit i väg.
Borta bra men hemma bäst!!!!
kram kram

Vero sa...

Låter som du har haft det bra.

Hoppas att du har fått ditt morgonkaffe på sängen nu då! =)

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hipp hipp hurra! Det är din dag idag! För visst var det idag, måndag du fyller år?!
Önskar dig en härlig födelsedag! Kram Anna

malin sa...

Välkommen hem!Och grattis.:)

Kram Ma

Livet på Citronodlingen sa...

Grattis!
Blev det något kaffe på sängen? ;o)

Jessica sa...

Åh har precis läst i kapp mig om din härliga helg!
Vad skönt att få komma iväg sådär och bara vara i några dagar,det är livskvalite och något man kan leva länge på!!
Sen är det MINST lika underbart att komma hem igen.


Hoppas att du får en bra start på den nya veckan :-)

Kram!
//Jessica