måndag 4 maj 2009

Stort tack..



Foto: Privat


.. för alla rara grattishälsningar!

Ni är för gulliga ;) Det värmer att komma hem till så många kommentarer.

Lite presenter har jag oxå fått idag... Middagar ska ske, pengar att köpa vad jag vill för, kläder och blommor är lite av grejerna jag har fått.

Jag har även vunnit en tävling! Hur kul som helst, jag får visa när vinsten kommer hem.

Fast den största vinsten var nog att Sara, min kompis hemifrån som jag nyss har träffat när jag var hemma sms:ade och berättade att hon och lilla Vincent kommer hit i slutet av maj och stannar några dagar.
Ingen blev gladare än jag, Sara är som en syster till mig och henne saknar jag mest hemifrån.

Nu är det så att jag och barnen ska på äventyr imorgon så jag måste krypa till kojs...

Det känns som om det var länge, länge sen jag överhuvudtaget hann läsa några bloggar.. Börjar faktiskt få lite abstinens *skrattar*

Ha en bra kväll och tack än en gång!

Vill du vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

4 kommentarer:

Jessica sa...

Grattis (i efterskott)! Har läst ikapp några dagars inlägg i bloggvärlden...

Låter som du haft en rolig helg!

Kram
Jessica

Livet på Citronodlingen sa...

Vilka bra presenter du har fått!

Fotograf Martin Wallgren sa...

Grattis i efterskott!! Är några minuter sen. Mia och jag har varit hos mina föräldrar ikväll och ätit gott och småpratat. Hoppas du haft en fantastisk födelsedag. Vi hörs o ses! Hälsa gubben o se små :)
Kram Martin

Anonym sa...

Åh så skönt att känna den glädjen! För visst är det skönt att bara sitta och läsa igenom kommentarerna när man kommer hem?!
Nej nu önskar jag dig en toppen fin "vanlig" tisdag! Nu ska jag väcka de små som blivit så stora!
Kram Anna