torsdag 7 maj 2009

Typiskt


Idag trotsade vi regnet och gick iväg till Ingela på pannkakslunch.
Elin var mer än redo för det blöta vädret ;)
Till saken hör att precis den lilla stunden som vi gick ute så höll det uppe..

Eftermiddagen har spenderats hos en annan kompis till Elin. Hennes älskade Ebba. Dom är för söta dom två, dom kan riktigt längta efter varann och nu var det längesen dom sågs så det var ett kärt återseende.

Eftersom det regnade på tvären i stort sett hela dagen så ringde min kompis och ville ställa in fotbollen ikväll, vilket jag inte hade något emot. Gissa vad?

Nu skiner solen från klarblå himmel, typiskt.

När jag insåg att regnet var på väg bort så ringde jag henne men då hade var hon redan på väg hem och skulle hämta på dagis..

Jag är ganska nöjd med att vara hemma ikväll, jag ska lägga mig i soffan och läsa den senaste Fantomen krönikan ;) Jag är bara lite bekymrad för Gefle, klarar dom att vinna nu när jag inte är där? Det får jag svar på lite senare ikväll.

Vill du vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

13 kommentarer:

CharmKatti sa...

Klart dom vinner, dom känner nog att du är med dom i tankarna ;-)

Roses & Angels sa...

Hej! Ja din blogg var ny för mig också men jag tror jag skrev det, man kommer liksom inte ihåg allt man skriver. Tack, får se om man har turen med sig! Kika på du vi hörs säkert. Ha en trevlig kväll Kram Christa

♥ Fyra årstider sa...

Vi har varit ute på förskolan idag..det finns ju inget dåligt väder säger man ..
Kram Lotta

segsliten sa...

Vad go hon är din Elin!
Kram ☺

Villa Carl Larsson sa...

Oj så söt hon är :) Och det är bra att vara redo för regn och rusk. Iband behövs ju regnet. Och det är en fin kväll. Men det är ju typiskt när man väl ska hitta på nåt skoj och så regnar det precis då.

Kram Josefin

Frida sa...

Heja heja, man kan ju vara en passiv åskadare oxå. Tanken är ju det som räknas eller hur?
Nu skiner solen här oxå efter en em i regn & rusk.
Ha en mysig läsning med fantomen.
Kramis<3

Popprinsessan sa...

Här var det tvärtom imorse när jag skulle ut med hunden. Det regnade inte när jag gick ut, men sedan började det, så klart.. Fast som tur var så öste det inte ner.

Hoppas du har en mysig kväll!

2BarnsMamman sa...

Att det alltid ska vara så oberäknligt det där vädret :) Hoppas din kväll blev bra i alla fall!

Anonym sa...

Underbaraste Elin! Hoppas att du får en härlig kväll i solskens soffan... ;)
Kram Anna

malin sa...

Läsa fantomen!Lite avis.:) Det var länge sen det blev av.
Va fin hon var dotra när hon skulle ut i regnet som inte kom.:)

Kram Ma

Hemmalycka sa...

Härlig regnmundering, men hon ser ju glad ut ändå trots regn.
Härligt!
Kram Kram

Angela sa...

Hej Ingela!
Har hittat din blogg. Du bor också vid havet förstår jag.
Härligt med regnkläder.
Ha det gott
Angela

Therese sa...

Vilken sötis Elin är, Rena Mary Poppins ;-) Trevlgi helg!