torsdag 7 maj 2009

Den här tävlingen vann jag!
Det var Therese som hade en tävling och jag hade turen på min sida =)

Och dom här söta mockasinerna valde jag ;) Skorna kommer från webbutiken Knyt an. Tack så mycket Katarina.

Det är ju så roligt när man vinner!

Idag regnar det igen, fast idag är det inte lika skönt... Elin är hemma idag och hon vill ju gå ut och leka. Nu har jag inte så mycket emot regn men när det regnar så här på tvären så avstår jag helst. Jag ringde till Ingela och skulle låna lite ägg, det är nämligen närmare dit än till affären. Det där skulle kunna vara dagens lathetshöjdpunkt... dagen är inte slut än så vi får väl se.. Det jag skulle komma till var i varje fall att jag behöver inte göra några pannkakor, vi ska gå dit och äta pannkakor *Ler* Passar mig perfekt! Jag har i varje fall erbjudit mig att steka pannkakorna ;)

Jag hoppas regnet slutar eller avtar till kvällen för jag ska på fotboll. Göteborg - Gefle spelar. Gefle brukar vinna när jag tittar så det borde vara så även idag...

Ha en bra dag!

Vill du vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

Jag har placerat min blogg i Göteborgbloggkartan.se!

15 kommentarer:

malin sa...

Ha en regnig bra dag då!;)

Kram Ma

Therese sa...

Grattis till den underbara vinsten, kanske måste köpa sådana till min Lura som är voffe tokig *skrattar* Kram!

Hemmalycka sa...

Grattis till vinsten!
Kram Åsa

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till den fina vinsten.Ha en underbar dag kramiz ~~~~RITA~~~~~

CharmKatti sa...

Haha; jag hoppas kan man ju alltid att det är din närvaro som ger tur;-)

Det är bara att maila om ni vill komma upp.

Kram, kram!

Frida sa...

Vilken lyx att få pannkakor & roligt sällskap samtidigt!
Ha det så mysigt...
Varma kramar<3

Nettan sa...

Grattis till den " fina " vinsten !
Pannkakor i regnet lät gott.

Kram Nettan

Livet på Citronodlingen sa...

Grattis! Vilka söta!
Hmm, hade det inte varit så långt hade jag gärna också hängt med på pannkaksätande ;o)

Anna sa...

Hej kära Ingela!
Och grattis till vinsten - vad roligt!
Och Du behöver inte "skämmas" för att Du oroar Dig över klädseln inför galan, när jag slåss mot vården - för utöver den kampen jag ständigt för gentemot dom, så har ju även jag sådana "världsproblem" att lösa :-), hihi..!
Och faktum är att jag senast igår satt och oroade mig över VAD jag ska kunna tänkas ha på mig...?! Har ärligt talat ingen aning, måste iväg och shoppa - men så är det ju det där också, att man inte vill riskera att bli "för mycket"..?! Suck.. Jaja, det är lyxproblem jämfört med mycket annat!
Kan trösta Dig med att det regnat en hel del även här de senaste dagarna, men nu verkar det avstanna och imorgon har det utlovats sol igen - hoppas..!
Ha det så trevligt på matchen!
Många kramar,
Anna

Mamma Russin sa...

hej hej gumman..

grattis till din vinst, vad roligt att vinna.. jag orkar aldrig att tävla, orkar inte lägga upp ett inlägg... det slår ditt att inte orka gå till affären.. "ler"

gott med pannkakor... med glass och sylt och grädde.. mumma!!

KRAM

Speja sa...

Kul att du vann! Ha en fin - om än regnig - dag.

Villa Carl Larsson sa...

Men så söta små tofflor. Visst är det roligt att vinna. Grattis till vinsten!

Hoppas allt är bra. Du vet väl vilken dag som börjar närma sig?! *hihi*

Kram Josefin

Vero sa...

Vilka fina skor. Så söta. Skulle jag vilja ha själv att gå omkring med i butiken. *fniss*

Penseldraget sa...

hej
kikar in för att önska dig en trevlig helg
kram pia

♥ ♥ ♥ bambi bantar med cambridge just nu ♥ ♥ ♥ sa...

Oj, så söta skor!!