fredag 8 maj 2009

Pyjamasmys



Gustav vaknade lite tidigare än Elin i morse och var så mysig. Han ville sitta och kramas i soffan. Då får man ju ställa upp ;)

Nu är Elin lämnad på dagis och Gustav sover igen.

Jag har en massa saker att göra idag.

Kompisar kommer hit på middag idag, jag måste förbereda lite och städa lite...

Jag ska även göra smörgåstårta som vi ska ha imorgon när Johans familj kommer hit på lite födelsedagsfika/lunch.
Det var länge sen jag gjorde smörgåstårta men det fanns mycket bra recept i ICA:s tidning Buffe som kom hem för ett tag sen. Vi får väl se hur det blir..

Igår gick det inte så bra för Gefle IF :( Dom förlorade med 3-0

Nej, här kan jag ju inte sitta, jag måste sätta lite fart :-)

Vill du vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

14 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Sätt fart nu Ingela :) Haha..

Det är ju dagen DET! Hoppas ni får riktigt trevligt ikväll.

Kram Josefin

Popprinsessan sa...

Låter som en bra start på dagen! Hoppas att den fortsatta fredagen går i samma tecken.

Smarrigt med smörgåstårta! Har faktiskt aldrig gjort det själv.. nog något jag måste testa snart.

Vicky sa...

Vilken mysig start ni fick! Hoppas dagen med alla göromål fortsätter i samma anda :)
Kram

malin sa...

Go´kille!:)

Lyka till med allt i dag!

Kram kram

Lilla Rummet sa...

Vilka härliga bilder på killen, det är härligt att kunna få en och en och mysa med. Ska själv på söndag och träffa mitt barnbarn som fyller 3 år, ska bli underbart att få krama han igen.
Ha en skön helg
Kram Britt

Anonym sa...

Kikar in för att önska dig en trevlig helg.
Mmmm smörgåstårta lät inte fy skam!!!
kram kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Så underbart mysig start på dagen. Hoppas att dagen och även morgon dagen fortsätter i den stilen, för då blir det bra.
Kram:)

Mamma Russin sa...

vilken söt pyjamas kille.. :)

smörgås tårta... dregglar...;) KRAM

Hanna sa...

Slank in på din blogg av en tillfällighet. Vilken härlig bloggsida du byggt upp, fina bilder.
Kommer tillbaka fler gånger.Har föresten ett recept på en smörgåstårta som är supersnabb att fixa till och väldigt god på vår blogg. (Till en annan gång:))
// Hanna

HUSnrNIO sa...

Så söt liten en. Trevlig helg.

Jessica sa...

Hej Ingela!

Hoppas att du haft en jätte bra fredag och får en riktigt trevlig helg.

KRAM!
//Jessica

Frida sa...

Vilka jättemysiga bilder!!
Hoppas att du just nu sitter & äter gott & har en supermysig kväll med era vänner....
Kramar<3

ia sa...

Det är ju klart att det gick åt skogen för Gefle If!
Du var ju inte där....
Tack för en underbar kväll!
Flera sådana står högt på alls vår önskelista :)
kramar
ia

Jenny sa...

Önskar dig en fin helg! Kram Jenny