tisdag 5 maj 2009

Kalas på Stena Danica

Idag ska jag ta med mig barnen och träffa Ingela och hennes barn och sen ska vi gå på barnkalas på Stena Danica!

Elin kommer bli alldeles till sig. Varje gång vi åker på Älvsborgsbron så hejar hon på båtarna.
Det ska vara teater med sång och musik.
Man ska få korv med bröd, glass och dricka.
Kul avbrott i vardagen. Dessutom gratis ;)
Jag antar att jag kommer vara ganska så mör efteråt ;)
det regnar här i dag så tajmingen är perfekt.
Hoppas ni får en skön dag!

Vill du vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

13 kommentarer:

Vero sa...

Låter skoj. Hoppas ni fick en perfekt dag.

Här regnade det också hela dagen och det behövdes verkligen. Nu idag så skiner solen igen. Underbart!

Ha det gott!

Livet på Citronodlingen sa...

Det låter roligt!!

Mamma Russin sa...

hej hej..:)

åhh vilket roligt kalas.. :) tror jag det att elin kommer bli glad...
Kramis...

Angelica sa...

Låter som om det blir ännu en rolig dag för dig och familjen! Du har haft en riktig kanonhelg och en roligare start på våren går väl knappast att få ;D

Många kramatr

Angelica

Maria sa...

Låter ju som ett superhärligt kalas!!

malin sa...

Vad spännande! Som sagt kul med ett avbrott i vardagen, att göra något annorlunda. Och det är ju det här.
Kul!

Hoppas ni får roligt.

Kram kram

Therese sa...

Vilken underbar dag! Du gör så mycket roligt tillsammans med dina barn! Stor kram!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Wow vilket härligt kalas, det går nog hem hos alla. Njut av dagen. Kram

Frida sa...

Vad mysigt med lite vardagslyx. Hoppas att ni får det jättehärligt.
Varma kramar<3

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken bra dag att ha fest på en båt och gratis inte illa.
Jag har en utmaning till dig hos mig:)
Kram.

♥ Fyra årstider sa...

Oj vad kul och annorlunda.
Kram Lotta

Tess sa...

Åh så skoj! Hoppas ni fick en underbar dag.
Kram T

Anonym sa...

Hoppas att vi ska få se lite bilder därifrån snart! Låter mycket trevligt i alla fall! Kram Anna