torsdag 19 februari 2009

Paket


Här är lite grejer till Elin som hon ska få och som blev köpt igår! Bilden är ju inte så bra men ni ser väl ändå.. Det ser ut som att jag har polerat golvet =) Det har jag inte.
Två paket till Pippihuset har farmor redan tagit undan som ska vara ifrån dom. Resten av Pippi paketen kommer att vara ifrån mormor. Tur för mig!
Hon kommer att bli den gladaste lilla tjejen.
Imorgon är det stora dagen för Gustav. Jag ska iväg och köpa lite kläder som han ska få av mormor i present. Vi ska bara köpa en bil som låter till honom som Elin vill ge på morgonen. Vi har bestämt att vi gör i ordning hans rum istället och sen behöver han kläder men då är det bättre att vänta och se vad han får först.
Det blir ett litet kalas imorgon med hans två kompisar och deras storasyskon. Det ska bli roligt!

En kompis ringde precis och frågade om vi skulle gå på Madonna! Ja det ska vi! Hon hade fixat biljetter av en annan kompis som hade köpt biljetter både till lördagen och söndagen... Ibland har man lite flyt =)


Vill du vara med och tävla om ett armband från Lica-Creative? Det kan du göra här

Kram

9 kommentarer:

Angelica sa...

Madonna - vad roligt!!! Och kalas! En bra torsdag helt enkelt *skrattar*

Massor med kramar från mig!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Å så massa fint & Pippi kommer bli en hit, prinsessan har huset & alla tillbehören & älskar att plocka med det ;D

Så spännande å se vad ho säger när hon får det!!

Ha en fin dag söta

Hem och Lycka sa...

Å vad glad Elin kommer att bli! Finfina Pippisaker!

kram

Sjabbig men chic sa...

Vad du har handlat! Pippi är ju kanon eller hur?!
Jag har jättemånga eller många kompisar som ska iväg på Madonna. Det blir säkert hur häftigt som helst!

Kram Lisa

Vicky sa...

Förstå att hon blir lycklig över alla pippigrejer - lilla pippitjejen :) Vilka bra fynd du gjorde på Ullared.

En bra dag till dig med ;)

Maria sa...

Hon kommer bli överlycklig! Och Madonna - vad avis jag blir! Coolt. Kramar M

Hemmalycka sa...

Hon kommer säkert bli jättelycklig!
Ska ni på Madonna, det blir säkert urkul.
Kram Åsa

Anonym sa...

Åhå! Madonna och en massa pippisaker...Låter som en toppen dag tycker jag... HA en skön kväll! kram anna

Therese sa...

Vilket flyt du har! :-) Först kalas att se fram emot och sedan Madonna, verkligen inte illa!

Kram
Therese