lördag 21 februari 2009

Tävling!

Ny tävling!

Det är den mysiga webbutiken Ellis Corner som sponsrar tävlingen och lottar ut två ljuslyktor. Jättekul att få sammarbeta med Er!

Fina ljusglas i stålnät. Två lyckliga vinnare får varsin!
Lyktorna går att hänga såväl som att ställa på ett bord med värmeljus i. Perfekt att ha både inne eller ute en härlig sommarkväll.


För att tävla länkar du med blogg till tävlingen och till www.elliscorner.com Låna gärna tävlingsbilden.
Samt berättar vilken produkt du gillar bäst hos Ellis corner i en kommentar nedan.

Har du inte blogg tipsar du minst tre vänner per mail och glöm inte att ange din e-mailadress i kommentaren samt vilken produkt du gillar bäst hos Ellis Corner.


Tävlingen pågår till 8 mars och vinnarna utses genom lottning!


Lycka till!
Kram

43 kommentarer:

Angelica sa...

Vill vara med ;D Så klart! Hade varit supersöta på terrassen under parasollet!!!

Många kramar och du gissade helt rätt - spis och vask till barnen!

Många, många kramar

AngelicaE

Angelica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Vilka trevliga tävlingar du har. Jag är med som vanligt och hoppas på turen att vinna de fina lyktorna.

Ellis Corner har mycket fint, men jag är helt såld på den söta mjölkkannan och muggen.

Jag har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/february/ljuslyktor-8-mars.html

Kika gärna in och hitta andra trevliga tävlingar!

Evas sida sa...

Hej! Självklart vill jag vara med och tävla och länkar också. Härligt med barnkalas, ha en bra helg/Eva

Marie//Tekla Maräng sa...

Mjölkkanna och mugg i från Västergården.
gillar dom härliga sopborst setet och även medlen ifrån Maison Belle är saker jag gillar ifrån Ellis Corner.
Länkar på min blogg.

Kramar Marie:)

Mollymera sa...

Jag är stormförtjust i Monika Johanssons kronor, som snart kommer in på Ellis Corner.
Är gärna med i tävlingen.
Många kramar // C

ANNIKA sa...

jag gillar mjölkkanna och mugg -bultande hjärta.
tipsar vännerna...
hoppas att jag har turen på min sida den här gången..
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/ljuslyktor.html

jag gillade mjölkkannan med stjärna från ellis corner.

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

//Linda sa...

Jag vill vara med, har redan hittat det pefekta stället för lyktorna! ;)

Annars var min favorit förvaringsburkarna i New Englandsstuk.

Här är min länk: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/ljuslyktor-83.html

Anonym sa...

Temugg "My Star" var superfin, den gillade jag jättemycket. Även de fina leksakerna.

Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/ljuslyktor-3.html

info@annakarlsson.se

LillaLiten sa...

Jag vill vara med å tävla, gillar den lilla röda leksaks spårvagnen.
Jag har länkat på min tävlingsblogg;
http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-8-mars_21.html

// Laura

Anonym sa...

En stor vit Änglapålle. :)

Har för ordet vidare via mail.

abackman66 at hotmail punkt com

Britt sa...

Hej! jag vill gärna ta chansen att vinna de fina lyktorna! Jag länkar.

Kram Britt

Therese sa...

Jag har tipsat om tävlingen och länkat i mitt senaste inlägg, och min favorit är änglapållarna för tillfället. Jag är såååå sugen på att beställa hem en, problemet är bara att jag inte vet om jag vill ha en vit eller en svart... Vilket lyxproblem ;-)

Kram kram

Sofie sa...

Deltar gärna i tävlingen, länkar i min högra kolumn.
Finns väldigt mycket hos Ellis Corner som skulle få flytta hem till mig.. men de vita keramikkronorna gjorda av Monika Johansson (på inkommande) skulle jag gärna ha några av.. Bland annat!

♥ cloudberrie ♥ sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den snygga ljuslyktan!

Länkar & lägger bilden i bloggen.

Ellis Corner har MASSOR med gulligt och fint! Men favoriterna är: Liten vit Änglapålle, muggen med hjärta och krokarna.

KRAM fån Eva

Livingroom sa...

Fick just idag mail att de nu har änglapollana så det är nog en sån som jag önskar mej mest nu. Deltar i tävlingen och länkar.
Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Vill ju gärna var med i tävlingen. Så fin ljuslykta. Gillar ju också den vita mjölkkannan och kammarljusstaken därifrån. Ska lägga en länk också.

Kram Ullis

Villa Carl Larsson sa...

Jag gillar klockan i antiksilver bäst. Fin webbshop!!

Och en väldigt fin tävling som jag vill vara med i, länkar så klart!

Kram Josefin

Åsa sa...

Jag vill va med å tävla. Länkar, kanske inte riktigt rätt... Ja jag lär mej väl nån dag ;)

Hittade en jätte fin zinklykta med hjärta på hos elliscorner! //Åsa

Anonym sa...

Nu har jag länkat din tävling på min blogg....de var verkligen jätte fina. mjölkkannan med stjärna var fin...även det med hjärtat....

Jessica sa...

Är mer än gärna med och tävlar om de söta ljuslyktorna.

Svårt att utsee en favorit, då det finns så mycket fint som skulle passa här hemma hos oss.
Men jag får noga säga att min favorit är; Den vita stora ÄNGLAPÅLLEN. =)

Länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

sockergryn och hemlikheter sa...

Hittade precis hit och vill såklart vara med och tävla om de fina ljuslyktorna!
Min favorit hos Ellis corner är det fina sopsetet i vitt eller svart, och Monica Johanssons keramikkronor som är på ingående.
Jag lånar din bild och länkar!

Ha en fin dag!
Helena
PS vilken helskön snönalle! :-)

Tea Lady sa...

Hej!

Jag gillar, förutom ljuslyktan i fråga, temuggen "My Star"!

Jag länkar på min blogg.

Kram,
Lena

Linda sa...

Ja jag vill också vara med och tävla! =) jättefin ljuslykta...skulle passa superbra i min hall där uppe, hängandes på väggen precis där man kommer upp för trappen =)

Länkar givetvis!

Jag gillar nog mjölkkannan och vita änglapållarna bäst =)

ha en fortsatt trevlig vecka // Kram Linda

Anonym sa...

Vad mycket fint det fanns!!
Något jag letar efter just nu är förvaring till hallen och jag tror "Korg brun" skulle kunna vara perfekt.. Få nog fundera på dem...

Har länkat från min blogg

Sara Mårtensson sa...

Vill gärna tävla om ljuslyktorna och länkar till tävlingen på bloggen. Ellis har redan en länk på min blogg :-)
Jag gillar Sopset i vitt/creme!!

Kram Sara

Anonym sa...

Vill jätte gärna vinna ljuslyktorna för dom skulle passa verkligen bra oss mig!
Lycka till Millan

Naija sa...

hej nybörjare här jag skapade en länk till ditt inlägg via skapa länk sedan kommer jag att hång aupp bilden med länk till elliscorner...räcker det??kommentera i minb logg tack!

Mia sa...

Jättesöta lyktor, självklart vill jag också vara med.

Jag länkar sedan tidigare till ellis corner och nu hit. Favoriterna är de fantastiska tavlorna, skulle gärna pryda mina väggar med vilken som helst av dem.

Kram Mia

Vero sa...

Jag länkar så klart är och gärna med i tävlingen. Har inte haft tid tidigare. *flin*

Pockethexan sa...

Det är så kul med tävlingar speciellt när man kan sprida "kontakter" samtidigt så klart att http://pockethexorna.blogspot.com/ är med igen!
Jag vill bara säga att fotografierna hos Elis var fantastiska men annars så var det ljuslyktorna jag fastnade för. Just för att vi har en stuga helt utan el så för att vi ska kunna få lyse så måste vi andvända stearinljus, men vi saknar sådana här som man kan hänga upp utomhus och lysa upp vägen till huset både på sommaren men speciell på vintern när det blir mörkt så tidigt.
Attan också, nu blev det visst ett "brev" igen i stället för en liten kommentar, men länken till tävlingen finns hos mig.
Kramis o ses!/sagt av Hexan själv

Smått och gott hos Lina sa...

Hej!

Vill gärna vara med och tävla. Ellis Corner har så mycket fint, men min favorit är nog kronorna av Monica Johansson.

Ha det bra!
/Lina

Fröken Eko sa...

Hej!

Vill också vara med och tävla :)
Mina favoriter hos Ellis Corner är
keramik-kronorna och bakdukarna.

Har lagt in en bildlänk till tävlingen + en text med länk till dig och Ellis Corner. De finns i högra sidospalten på min blogg ;)

/F

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen.
Jag älskar ljus och ljuslyktor, och lanternan är nog min favorit.

Länkar från min blogg

HWITA DRÖMMAR sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om en söt ljuslykta! Ellis Corner har mycket fint, men favoriten är just nu de vackra handgjorda ljuskronorna från Monica Johansson.

Jag länkar!

Kram M

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla! Jag gillar Monica Johansson kronor i keramik, men mycket var fint hos dom. Har länkat såklart.

Sofie sa...

Jag vill vara med och tävla! Min favoritprodukt (svårt att välja!)är de vackra keramikkronorna av Monica Johansson. Har länkat till tävlingen på min blogg! Kram, Sofie

maria sa...

Klart jag vill vara med och tävla och vinna de fina ljuslyktorna som dessutom är mina favoriter förutom keramiken "Bultande Hjärta" från Västergården!

Länkar på bloggen min & håller tummen!

Kram

Malmkakan sa...

Vill vara med o tävla!

Har länkat från min blogg.

Kramiz, Cecilia

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Rengöringsmedlet från Maison Belle som är på väg in är jag riktigt nyfiken på att testa. Lägger en länk till höger på min blogg.

Leila sa...

Oj, så snygg den var.
Klart jag vill vara med och tävla om den, fast jag är väl ute i sista sekunden kan jag tänka mig.
Länkar så klart
*kramis*
Leila

Elina sa...

Jag gillar mest "ljuslykta, låg rund". den hade så annorlunda och fin form.
Jag har länkat här:
http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/march/ljuslykta.html