söndag 15 februari 2009

Jag sov som ett litet barn..

...men det var länge sen jag var så här trött! Hur går det här ihop då? Jag vet inte. Jag slog upp mina blå klockan åtta i morse. Så här ostört och länge har jag inte sovit sen jag vet inte när. Märkligt om ni frågar mig, men förmodligen råkade min kropp slappna av lite för mycket. Just nu sitter jag med en huvudvärk som gärna vill ta lite mer plats i mitt huvud, men se det hade jag inte tänk. Min filosofi är att om jag inte låtsas om den så finns den inte... Vi får se hur den här kampen går =)


Jag har allra ödmjukast tagit emot en utmärkelse från Josefin som har bloggen Krydda Livet Tack så mycket, jag blir så mallig! Du är så söt och lämnar alltid en massa gulliga kommentarer. Det gillar jag ;-)


Jag skickar den vidare till dessa bloggar.






Hem och lycka



Härliga bloggar som jag besöker mest hela tiden. Vem trodde att jag skulle bli en bloggare! Jag tycker det är hur kul som helst =) Tack alla!

Vill du vara med och tävla om ett armband från Lica-Creative? Det kan du göra här

Kram

15 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Grattis kära du till utmärkelsen! Huvudvärk är inte roligt men en treo kan man väl få ta eller hur?;)

Kram Lisa

Villa Carl Larsson sa...

Varsågod!! Den är du så värd. Och visst är det roligt att blogga. Som en härlig drog hehe. Och många "vänner" har man fått som skriver så rara kommentarer. Det är nog det mest som gör att man vill fortsätta.

STOR kram från mig :)

Anonym sa...

tackar,jag lagt till dej nu!!!
tycker din blogg mysig oxå:))))

Vicky sa...

Hej.
jag tog lite ledigt från datorn under helgen - och detta var verkligen en glad överraskning när jag slog på den igen!
Fortsatt skön söndagkväll. Hoppas huvudvärken försvinner och du får ytterligare en god natts sömn :)

Kram kram

Hemmalycka sa...

Vad GLAD jag blir :) Tack snälla du! Skönt att du fick sova ut ordentligt. Kram Åsa

Fröken Fräken sa...

SOvmornar är det bästa! SJälv är jag ingen morgonmänniska så när tillfälle ges så drar jag mig gärna lite extra..

Kul att man kunde komma med lite överkasttips!!

Anonym sa...

Grattis! Det är verkligen roligt att blogga... Det är dessutom trevligt att komma in här varje dag och se vad du skrivit! Önskar dig en härlig söndagkväll! kram Anna

segsliten sa...

Tack! Det är klart att jag tar emot den! Lika kul varje gång jag får en utmärkelse, det piggar liksom upp en lite.
Hoppas att det går bättre med huvudvärken...krya på dig!
Kram ☺

♥ Fyra årstider sa...

Vi har det bra nu när barnen är större..de sover uppe och vi nere så när de vaknar får de leka..men jag känner igen dina tidigare mornar.
Kram Lotta

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till din fina utmärkelse!
Hoppas du vann över huvudvärken.
Lät som en trevlig lördag.
Ha det gott Marie:)

Angelica sa...

Massor med grattis till utmärkelsen och hoppas att du vaknar pigg och fräsch imorgon utan huvudvärk!

Många kramar

AngelicaE

Anonym sa...

Hittade hit genom "Utlandsmamman". Trevlig blogg!! Jag trodde aldrig att jag skulle börja blogga. Men det är verkligen roligt! Ha det bra!

Therese sa...

Tack snälla, gissa om du gjorde min morgon?! Jag liksom du har fått en natt med "riktig" sömn då jag inte hört av min lilladam förrän just innan åtta, härligt! Men som du skriver, man är nog inte van denna lyx så huvudet känns lite tungt...

Åter igen tack för att du gjorde så att min morgon, och vecka, började på ett så bra sätt - hoppas din vecka blir minst lika bra (och det blir den ju säkert då ni har en liten födelsedag att se fram emot)

Stor kram!
/Therese

Vero sa...

Ibland spelar det ingen roll hur mycket man sover, kroppen är helt väck iallafall.

Hoppas du vann kampen över huvudvärken.

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Hoppas ditt huvud är bättre i dag söta!!! Vad är värre än huvudvärk?? Säkert massa, men just ont i huvudet gör mig tokig!!

TUSEN MILJONER TACK för din award ;D
Lägger den i mitt award galleri NU.

Ha en strålande dag vännen